2014/08/20

2014北海道11天自駕遊D7-10 然別湖篇B




Hello !


上回講到參觀完 然別湖 岸上周邊 , 都係時候上船 , 

雖然得我一個客 , 不過佢地都好專業照開船 , 絕無黑面 .  ^_^ !!

臨上船前叉開一陣 , 話說 Blog友 CK鼠 話我好小影午餐 , 

因為午餐多數在便利店攪掂 , 而且份量小小地 , 所以一直被忽略 ,

既然咁有興趣 , 就影剛才既午餐啦 , 蛋糕仔一件加咖啡 , 291Yen .


OK ~ 上船 , 今次開細船 . (得一個客 , 唔通開大船咩)  XD


然別湖觀光遊覽船 . 1000Yen


定員60人(3600kg)


如果坐滿客 , 柴娃娃咁 , 應該會幾熱鬧 .


可惜得我一個客咋 , 陰公豬 . (蝕到空虛)   =_= !!


烏蠅拍 , 唔駛咁應景掛 . haha ...


掉頭中 .


船尾 .


講講下 , 已經離岸好遠咯 .


Zoom近D睇 , 溫泉旅館果頭 .


要了解一個地方 , 最好都係搭觀光船 .  ^^


好彩有上船咋 , 如果影幾張相就走 , 咁咪好唔抵 .


轉左個灣 , D水就變成綠色 .


行到近岸邊 , 佢慢駛黎俾我參觀 .


慢慢欣賞 .


好茂盛既樹林 .


前面棵樹好似就跌咁 , 會唔會跌落湖架 ?


應該仲頂得住 .  XD


慢慢駛過綠水地帶 .


輪到參觀船長室 .


入去咯 .


本來諗住入去影求其影兩張相 , 不過佢話可以擔張凳坐船頭 , 

呢個提議又唔錯喎 , 摺凳在後面 , 呢個係雜物房咋 . 


咁就坐頭等參觀喇 .


機械部份 .


真係考起 ? 有冇Blog友識得開船架 ?


單手都攪得掂 .


全神貫注 .


有人話男人專注既時刻最有型 , 呢位船長雖然係啊伯 , 

不過都幾有型喎 , 唔錯 . haha ...

佢沿途不斷向我講解 , 可惜我聽得明既只有0.5成 .

基本上佢只係自話自說 .  =_= !!


前面有個中途島 .


居然有個鳥居 .


繞場一周 .


無啦啦有個島 , 都幾得意 .


繞過中途島之後 , 開始回程 .


向碼頭方向行 .


一程船大約40分鐘 .


再一次參觀船艙 .


返回溫泉旅館 , 係咁先 .


落船 .

Bye Bye !

4 則留言:

  1. ...."呢位船長雖然係啊伯 , 不過都幾有型喎 , 唔錯"....
    man 姐姐都幾重口味喎! 啊伯有靚女陪遊船河,又點會黑面呢?

    哦! 原來午餐都有影到,只係無po, 291Yen午餐睇樣都好似幾好食咁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有靚女陪遊船河 , 呢句啱聽 . haha ...
      講番啊伯 , 有型還有型 , 唔好諗錯隔離 , 雖然我D口味都唔輕 ,
      不過都未至於重得咁交關 . XD
      7仔蛋糕都OK架 , 只係僅敗於你個288Yen既便當 . ^^

      刪除
  2. 船長室都有得俾你參觀,仲可以擔凳仔坐,你都算威咯 ! 呢o的就係一個人遊船o既好處o勒 !
    然別湖都幾靚,如果秋天o黎一定正到冇朋友,無啦啦有個島……加埋島上無拉拉有個鳥居仔先得意呀 ~ I like !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗都有可能 , 因為如果一大棚人上船 ,
      個個都話要入船長室影相 , 咁仲駛楂船既 . =_= !!
      秋天紅葉 ~ 正呀 !!
      我都覺得個小島幾特別 , 鳥居勁搶鏡 . ^^

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~