2014/08/22

2014北海道11天自駕遊D7-12道の駅うりまく篇




Hello ! 


上回講到參觀完 扇ヶ原展望台 , 時間已經係P.M.4:00 , 

本來有個叫做 Bear mt 既景點 , 不過我諗都要聽日先至得 , 依家向住酒店方向行 , 

中途仲有兩個地方要睇 , 首先第一個係 : 道の駅うりまく

今朝 滝上町 果個 道の駅 咪話非一般既 , 呢個比佢更堅 .  ^^

點堅法 ? 擺好部車再話你知 .


見唔見遠處有部警車 , 黎到呢類小鎮 , 速度方面就要執生 .


鹿追町 ~ 道の駅うりまく (有張馬仔海報)


呢個 道の駅 既堅 , 就在於有乘馬體驗 .


睇下寫乜 ? 應該都估到八九成既 .


主角就係佢喇 .


Zoom近D睇過 , 雖然佢都唔算太短腳 , 

但點都及唔上沙田馬場果D咁火噴噴 , 一副戰鬥格 .


體驗乘馬 , 1人乘リ620Yen , 2人乘リ820Yen


如果有Heart上馬既話 , 入道の駅俾錢 .


うりまく 瓜幕


換個角度再睇睇佢 , 話時話 ~ 我都未試過騎馬 .


今次咁好機會 , 不過都唔敢嘗試 , 只係齋參觀 .


掛住睇隻馬仔 , 都唔記得入去裡面參觀添 , 失敗 . 


呢個裝飾我鍾意 .


如果大家想體驗乘馬 , 記住呢個 道の駅 咯喎 .


好 ~ 講住咁多先 , 今晚攪到晏晒 .

聽晚星期六休息 , 禮拜再黎過啦 .

Bye Bye !

2 則留言:

  1. 哇~ 隻馬仔都好靚喎, I like~~ 呢度乘馬好平呀, 有機會我一定試吓 ^^
    期待你下篇既朱羅紀 Bear Mt. 版

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁每位620Yen的確係好平 , 不過唔知坐幾耐 ?
      可能只係繞場一小圈 , 若然有興趣 , 都值得一試 .
      至於侏羅紀方式遊覽既 Bear Mt , 恐怕要令你失望 ,
      唔止你失望 , 就連我都好失望 , 點失望法 ? 睇落去就知 .

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~