2014/08/28

2014北海道11天自駕遊D7-16 星野リゾート トマム 水の教会篇




Hello !


上回講到食完個自助晚餐 , 差唔多夠鐘參觀 水の教会 .

埋單後過另一邊排隊 , 嘩 ~ 已經有成大棚人排緊架拿 , 仲不停有人加入 , 

再遲D就要排隊尾 , 於是乎急急腳過去排隊 .

後面有成村人排緊 , 前面又有一村人 , 認真唔簡單 .


如果冇估錯 , 佢地應該係 台灣旅行團 , 全部都係講國語 .

上篇咪話呢度好勁既 , 點勁法 ? 勁到連台灣女星 蘇慧倫 都要響度舉辦婚禮 .

我諗呢個亦都係 台灣旅行團 慕名而來既理由之一 .

如果有興趣 , 可以 Click 入下面網頁重溫當日新聞 .



等左一陣 , 終於夠鐘入場 , 搭電梯落到地下出外面跟大隊行 .


經過兜兜轉轉之後 , 到達呢個 水の教会 .


所有人既目的只有一個 , 就係不斷向住十字架果邊影相 .


與其話 水の教会 , 不如話 龍友大會 好過 . haha ...


等我都黎襯下熱鬧 , 不過講明先 , 夜景一向係我弱項 .


擺得上黎既 , 已經叫做水準之上 , 有好多鬆郁蒙既都收起 .


真係好熱鬧架 , Yeah !!


用多角度黎影多幾張 , 先黎側面 .


跟住移向中間 .


唔講唔知 , 呢個位都要打餐飽先霸到 , 影一陣就要讓位 .


不斷咁影 , 影到夠晒皮 , 出外面再黎 .


四個方向都有十字架 , 咁就遠一遠都睇到啦 .


以冇腳架黎計 , 呢張已經係我既極限 , 真係獻醜 . XD


大部份人已經散場 , 有D都仲影緊 .


如果冬天黎既話 , 可能更加好景 .


黎多張最後一擊 .


Bye Bye 喇 , 水の教会 .


呢張咁正 ? 當然唔係出自我既手筆啦 , 只係影牆上既壁畫咋 .


散場咯 , 冇晒人喇 .


跟住又發生失策事件 , 話說當日不停咁影相 , 

影到過晒鐘 , 連 木林の湯 既入場時間都 Miss 左 , 失敗 ! 

果度既入場時間係 12:00〜23:00 (最終受付22:00)

我返到房都已經係 21:55 , 點都趕唔切佢既最終受付 .  >_< !!


張入場券只能留為紀念 .


既然冇溫泉浸 , 唯有浸浴缸 , 再上多陣網 . (房裡有wifi)


睇多陣電視就訓覺 , 第7日完 .

Bye Bye !

36 則留言:

  1. 都影得唔錯,加多幾個其他人相機close up就更正。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝支持 , 影其他人相機裡面既相 ? 難度好高唶 . XD

      刪除
    2. 小姐當你練成超級石膏手或請教大小姐有乜相機唔駛用腳架, 影夜景包你無難度, 個個都係影水中個十字架都算係奇景 ^^

      刪除
    3. 意思係咪即係話買部防手震相機 ? 大小姐有好介紹 ? 咁就要請教一下喇 .
      呢個龍友大會我完全估佢唔到 , 以為只係普通參觀 . XD

      刪除
    4. 嘻嘻, 最後見唔見到耶穌 ^^

      刪除
    5. 耶穌定上帝 ? 教會既野我唔係好熟 ?

      刪除
    6. 不過你在場嗰班都係參觀,唔算龍友啫。

      刪除
    7. コーさん : 見到大家不停咁影相 , 好有感染力 , 攪到我過晒鐘都唔知 .

      刪除
  2. 我冬天去個feel真係好唔同~
    我果次去冇得出外面:-I

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇得出外面 ? 咁點樣去個教堂 ?
      我係沿住外面條路去 , 唔通仲有直接通道 ?

      刪除
    2. 系因為積雪好厚,冬天無乜可能走出去影返入室內:-P

      刪除
    3. 小肥 : 哦 ~ 原來如此 . ^^

      刪除
    4. 應該好似小肥咁講~
      我地跟住條小路行入教堂, 記憶中好似要落樓梯, 入去睇完就原路返酒店lobby~

      刪除
    5. Maggie, Kaykie : 咁多積雪 , 好難在外面影相 . ^^

      刪除
  3. 唔知水の教会日景定夜景靚o的呢 ? 日頭有冇得影的 ?
    木林の湯o既入場時間係12:00〜23:00,朝早冇o架 ? 果然非一般溫泉酒店

    回覆刪除
    回覆
    1. 水の教会 日頭有冇得影 ? 真係唔知喎 ?
      12:00〜23:00 可能預人朝早去滑雪 , (冬季時) 中午浸溫泉 . ^^

      刪除
    2. 水之教堂見學時間系晚上9點後,因為無人咁夜仲行禮。日間如果無人Book都可以要求參觀。

      刪除
    3. 如果有心參觀 , 不過結婚響果度行禮 , 唔知收費如何 ?

      刪除
    4. man wai小姐諗住係水の教会行禮?

      刪除
    5. 我就係玩完雪去浸溫泉, 夜晚食飯後去水之教堂~

      刪除
    6. 廣告時間 , 水の教会日景 - http://littlefatjapan.blogspot.hk/2010/09/22-post.html

      刪除
    7. 廣告時間 , 水の教会冬天夜景 http://littlefatjapan.blogspot.hk/2011/01/20106-5.html

      刪除
    8. コーさん : 在水の教会行禮 ? 梗係唔會啦 , 因為我係一個低調既人 ,
      同埋最重要既係在果度行禮既話 , 恐怕未必有人觀禮 ,
      唔係個個都咁有Heart黎北海道嘛 . =_= !!

      刪除
    9. Maggie, Kaykie : 果然好節目 , 讚呀 !
      (可能就係咁個理由 , 所以佢地 12:00 先開門) ^^

      刪除
    10. 小肥 : 多謝你既 水の教会日景 & 水の教会冬天夜景既廣告 . ^_^ !!

      刪除
    11. 小肥 : 另外想問埋 , 有冇 雲海 既廣告 . @_@ !!
      我冇去參觀 , 希望你有啦 .

      刪除
    12. 如果你去行禮,請我一定到,好似B哥哥咁要客人自費機票酒店都無問題,不過要淡季。XD

      刪除
    13. haha ... 多謝你咁賞面先 , 自費機票酒店 , 睇黎我都要黎個大吸水至得 . ^_^ !!

      刪除
    14. 水の教会冬天日頭我有入過去, 打個電話就有人開門帶入去.

      刪除
    15. 打個電話就得 ? 就係咁簡單 ? 仲以為要一大棚人晨早預約定添 . XD

      刪除
    16. 正丫 ~ 慢慢影相都得 , 唔駛趕頭趕命 . ^^

      刪除
  4. 我Blog 北海道秋の絕景遊 2.1同3.1都有寫雲海。不過,你好似5月先睇咗噃 :-D

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔緊要啦 , 睇過可以重溫嘛 , 好野不厭百回看就係咁解 . ^^

      刪除
  5. Oh! No! 可以不去了sosad (╥﹏╥)
    http://hk.apple.nextmedia.com/international/art/20151113/19370729

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉 ~ 強國人除左人多 , 仲有錢多 , 商業世界冇辦法啦 .
      叫做曾經去過一趟咁啦 . =_= !!

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~