2014/08/26

2014北海道11天自駕遊D7-14 星野リゾート トマム 房間篇




Hello !


上回講到參觀完個 火車頭 與及在便利店補給 .

都係時候往酒店 Check in , 一於全速前進 , 到左酒店先講 .

話咁快就到達 , 各位觀眾 , 呢度就係 Tomamu Tower ,

根據Blog友 3J家庭提供既資料 , 話呢個渡假村分別有 Galleria Tower , 

The Tower 同埋 Villa Sport 3個地方 , 今次第一次入住 , 

一於住最大路既 The Tower 啦 .  ^_^ !!


雖然唔多吉利 , 不過呢兩座位驟眼睇落有D 世貿中心雙子塔 Feel . 


影多兩影有部接駁巴士到達 , 係村內循環線 .


有團洋人在 Check in 中 , Check in 都排餐飽 , 今次都係首次 , 

排隊期間有服務員派飲品 , 唔該晒喎 .  ^^


幾經艱辛 , 終於攞到房 , 今晚住30樓 .


介紹一下間房先 , 首先係大門 , 隔離係洗手間 .


馬桶一個 .


洗手盆 .


浴缸 .


出番黎見到個勾衫架 , 呢個設計我好欣賞 .


唔用可以收番埋 .


衣櫃 & 雪櫃 .


電水煲 , 杯 & 茶包 .


飲茶定咖啡呀 ? (水都未煲)  =_= !! 


隔離就係睡房 , 兩張床任揀 . (我揀右邊)


床頭D花紋幾獨特喎 .


出番黎大廳 , 首先係沙發一張 , 


沙發就梗係對住電視啦 .


大窗 & 窗台 .


再繞場黎影 .


只係爭咁個廚房 , 否則當樓咁賣都得呀 . haha ...


坐住沙發睇電視 , 我鍾意 !!


襯仲未天黑 , 影埋出面先 .


遠處果座係乜東東 ?


Zoom近D睇過 , 不下於呢度喎 , 係咪酒店黎架 ?


30樓 , 好耐都未住過咁高既樓層 .


右下角係車位 .


好 ~ 房間就介紹住咁多先 , 下篇去食晚餐 , 

呢個晚餐就犀利喇 , 點犀利 ? 下篇黎個詳細介紹 .

Bye Bye !

44 則留言:

  1. 星野集團o既酒店,我一間都未住過呢,好貴呀 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係第一次入住 , 其實都唔算太貴既 , 就好似呢間房咁 ,
      唔包晚餐 , 一泊一食都係 10600Yen , 叫做可以接受啦 . ^^

      刪除
    2. 我又重複講多次,本來打算book,不過八月要我24000一泊一食一人,二人要48000,小童我都無留意要唔要俾錢。

      刪除
    3. 暑假真係唔多盞 , 兩個人入住要 48000Yen . (仲要小童唔知計唔計數)
      認真係攞你命3000 . haha ...

      刪除
    4. check返record,是要43200,小童唔收,都好貴。
      料金明細

      (1泊目)
      (1部屋目)
      21,600円(大人)× 2名
      + 0円(幼児食事布団なし)× 1名
      小計:43,200円

      刪除
    5. 係啦 ~ 都仲係好貴 . =_= !!

      刪除
    6. 小肥呢度住過3次,每次都系兩睌。最初用JAL雪樂套票,7千就包機票,酒店同夕食。轉名星野後,翻新咗房間,不過亦[貴]咗。。。你呢間房嘅床頭板,無腳床就系新嘢^.^

      刪除
    7. 住過3次 , 每次兩晚 . 小肥兄你都幾識歎 , 有品味 , 讚呀 !
      間房原來係新野 , 唔錯喎 , 唔怪得俾到我家既感覺啦 ,
      一D都唔似酒店 . Yeah !

      刪除
  2. zoom去啡色果棟你自己咪講過咯,Galleria。
    現在改名:星野リゾート リゾナーレ トマム

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦 ~ 原來果座就係 Galleria Tower , 唔知呀 ? 初黎報到 , 乜都好陌生 .
      不過話時話 , 聽聞有Blog友年年都會一家大細入住幾日 , 認真識歎 . ^^
      我都覺得應該住番幾日先夠皮 , 因為我聽朝就鬆人 ,
      正式係滾水淥腳 , 走馬看花 . >_< !!

      刪除
    2. blog友,你講ニセコさん?http://niseko2000.blogspot.hk/

      我都想連泊幾天,等淡季先啦。

      刪除
    3. 係由 小肥兄 提起 , 唔記得係咪 ニセコさん 咯 . ^_< !!
      淡季出門 , 幾時都好過旺季 , 焗住就冇得好講 . XD

      刪除
    4. 我地認識嘅 blog 友之中,係得 niseko2000 年年去住幾曰,帶啲仔去學滑雪嘅啫,哈哈!

      刪除
    5. 99% 係佢啦.
      我連泊過一次, 凍到甩肺又無啖好食.... 叫做打過卡就算.

      刪除
    6. CK鼠 : 咁多Blog友推舉 , 相信都好大程度係佢 ,
      年年去幾日 , 真係正到冇朋友 . haha ...

      刪除
    7. jokelib : 經過咁多Blog友驗證 , 相信有100%係佢 (niseko2000)
      凍到甩肺 ? 係咪玩滑雪架 ? 冬天既係凍啦 . XD

      刪除
    8. 我咪係去 Ice Village , 冰之教會......

      刪除
    9. 我都有去到果個教會 , 其實即係影相大會 ,
      成大棚人不斷咁影相 . haha ...

      刪除
  3. 當小姐喺酒店個窗影外面....不其然我就想問... :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度無可能有⋯⋯。XD

      刪除
    2. t : 想問乜野呀 ? 咪講D唔講D . haha ...

      刪除
    3. コーさん : 無可能有乜野 ?

      刪除
    4. 窗外環節,梗係“目及”野。XD

      刪除
    5. 哦 ~ 講呢D , 邊有咁多野昅到丫 , 拍戲咩 . ^_^ !!

      刪除
    6. 小姐, 前日買左部 sorrry a6000, 都幾好玩, 有埋 wifi同 nfc, 仲可以 download apps, 影出泥効果幾好, 介紹比你

      刪除
    7. 索尼A6000 ? 無疑係好正 , 不過要儲錢黎迎接明年既大戰 ,
      都係用住部 G10 先啦 . ^^

      刪除
    8. t先生呢期好多新玩具。^_^

      刪除
    9. 上年頭買左部富士X20 影出黎麻麻地, 前幾日想買過部, 行行下買左部 sorry

      刪除
    10. コーさん : t先生既玩具當中 , 以即將落地既波子最為吸引 , 辣呀 !

      刪除
    11. t : 富士X20 ? 上網Check 下乜野來頭先 .

      刪除
    12. 咁快明年大戰,去邊樹?

      刪除
    13. 暫時有兩至三個Plan , 不過都係以 北海道 為主場 . ^^

      刪除
    14. 三個plan大約係乜,我都未有頭緒“下年暑假搞乜鬼"。

      刪除
    15. コーさん : 三個Plan首先第一個係 北海道 , 去番2012年霧駕遊既景點報仇 ,
      不過恐怕要10月出發 , 否則報仇不成又添新仇 , 但係要同公司火拼爭取假期 , 好煩 .
      第二個係 鳥取 , 睇過大小姐D相 , 果度真係靚到冇朋友 .
      第三個係 仙台 , 想睇佢地災後重建進度如何 ?
      不過呢3個Plan 10劃都未有一撇 , 所以未有深入搵料 .

      刪除
    16. 我以為你北海道有三個plan添。鳥取我明,仙台點玩十日?

      刪除
    17. 其實 北海道 都有3個Plan架 , 不過只屬雛形 .
      至於 仙台 咯喎 , 若然真係去既話 , 都會連埋 北海道 , 又係出搭船呢招 . ^^

      刪除
    18. https://www.youtube.com/watch?v=Uy3WPxAAX0I

      我們的旅程 (俺たちの旅) - 鳥取

      刪除
    19. t : 前程錦繡 ? 有冇再 update D呀 , 大哥 . haha ...

      刪除
  4. Tomamu ski resort 滑雪好正架 ♥(ˆ⌣ˆԅ)

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜暫時都唔打算冬季出門 . >_< !!

      刪除
  5. 呢度好似可以睇到雲海喎~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇雲海要撞手神 , 未必一定睇到 , 兼且要晨咁早起身 ,
      我就頂唔順喇 , 訓多陣留番D精神黎駕駛好過 . =_= !!

      刪除
    2. 唉,懶訓 。。。

      刪除
    3. 小肥 : 駕駛唔夠精神 , 大忌黎架 , 懶訓都係咁話 . XD

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~