2014/08/27

2014北海道11天自駕遊D7-15 星野リゾート トマム 晚餐篇




Hello !


上回講到參觀完 Tomamu 既房間之後 , 

即刻就落去搵食 , 唔知之前有冇講過 , 今晚酒店個 Plan 唔包晚餐 , 

簡單D講即係食自己 , 本來在便利店都買左D乾糧頂檔 , 

不過一場黎到唔幫襯下佢既餐廳 , 又好似有D入寶山空手回Feel .

咁就落去睇下點啦 .  ^_^ !!

有3部高速電梯 , 咁就唔駛等餐飽啦 .


落到樓下向住 水之教堂 方向行 , 條通道充滿時光隧道Feel , 

有瓦遮頭都幾好丫 , 唔駛好天曬落雨 & 雪淋 . 


通道裡面有D小擺設 , 幾有藝術細胞喎 .


隻狐狸整得幾過癮 , 讚呀 !


拎住張地圖去到 水之教堂 附近 , 不過搵唔到入口 , 

於是問下D職員點去架 ? 佢話果度唔係隨時可以參觀 .

開放時間係 21:00-21:30 , 差唔多時間在外面排隊 .

(呢樣唔講真係唔知 , 我一直都以為長期開放任參觀)


既然要等 , 不如就在呢度食晚餐 , 正所謂食住等就係咁解 . haha ...

跟住問佢呢度食自助晚餐幾多錢呀 ? 佢答 5400Yen .

OK啦 ~ 話平唔算平 , 話貴亦唔算太貴 , 屬於可接受範圍內 , 

咁就一於成交 , 入去坐落 , 先黎個周打蜆湯 , 飲完自己出去拎野食 .


我就坐呢個位置 , 食物在 11點鐘方向 .


老規矩 ~ 先黎個臨場視察 .


都算幾多野食 , 轉灣果度仲有D鐵板燒 .


咖啡當然唔小得 .


第一味就試佢既鐵板燒 .


OK喎 ~ 肉質唔會太過粗鞋 .


跟手試佢既意粉 , 有樣野好奇怪 , 每次佢整意粉 , 

必定整兩碟份量 , (試過兩次都係咁) , 我只係要一碟 , 食完再一次N歌 , 

佢又係整兩碟 , 咁另外一碟去左邊 ? 唔好話我知倒左去 ??


味道又係唔錯 , 好重芝士味 , 正 .


咁正就黎多個 Round , 今次試另一種味 , 一樣掂呀 .


之後介紹其他野食 , 肉類冷盤咁啦 .


蕎麥麵都有架 .


炸雞 .


豆腐 & 小炒 .


鐵板燒都要黎多個 Round . Yeah !!


經過多次火拼之後 , 最後係甜品 & 咖啡 .


食完呢餐豐富既晚餐 , 埋單後過隔離排隊準備入場 ,

Wow ~ 點知已經有好多人在排緊隊 , 正式係賓墟咁既場面 , 認真唔簡單 .

(牆上D壁畫影得好鬼死正 , 我就點都影唔到 , 佩服)


點唔簡單法 , 下篇話你知 .

Bye Bye !

18 則留言:

  1. 如果住加埋晚餐多三千円都還可接受. 淨比5400円就好似唔平 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 貴就貴左D架喇 , 不過見佢好似好高級咁 ,
      最重要係D食客都係安靜 , 所以呢餐食得好舒服 .
      出得黎玩都預左咯 . =_= !!

      刪除
  2. 你份甜品擺得咁靚,肯定唔係你整啦。XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 有料到喎 , 咁都睇得出 . haha ...
      冇錯 ~ 份甜品係佢幫我執 , 佢問我想食乜 ,
      我提議佢發辦 , 砌得好靚呀 . ^^

      刪除
    2. 嘩好似我只係識兩三個字日文咪食都無得食 @@
      我睇到小姐用筷子食意粉^^

      刪除
    3. 咁又唔駛咁驚 , 好多野都係手指指就攪掂 , 國際語言嘛 . ^^
      意粉呢類條狀物體 , 點都係用筷子靈活D .
      咁都俾你地發現 , 你同 コーさん 都好眼利 , 勁 !

      刪除
    4. 嘻嘻, 小姐我只係識講也媽爹同八加二十六 ^^

      刪除
    5. 也媽爹 ? 睇得AV太多喇 . ^_^ !!

      刪除
  3. 真係肚餓都唔敢上呢個 blog ,今次又中伏添,睇到要搵宵夜食 -_-#

    回覆刪除
    回覆
    1. haha ... 你估我俾人整得小咩 , 今次仲唔有仇報仇 . Yeah !!

      刪除
  4. 我果次去水之教堂都要o係Lobby集合架, 跟住摸黑行去, 感覺好神秘好陰森~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係在Lobby集合 , 再一大棚人摸黑行去 , 都幾過癮架 . ^^

      刪除
  5. 嘩! 食完晚餐跟住摸黑行去...咪岩哂好似我咁咸濕嘅人^^ 真係飽暖思淫慾 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然係摸黑唶 , 又唔係伸手不見五指果隻 . ^_^ !!
      飽暖思淫慾 ? 你估打野戰咩 . haha ...

      刪除
  6. 個 buffet 5400Yen 看似有點貴,但計番都係 $400 左右,絕對抵食過香港而家一般都要 $600 的 buffet o既,鐵板燒牛肉好似樣喎 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以我當日匯率黎計 , 大約$405 , 叫做貴貴地咁啦 ,
      如果返房捱麵包 , 又有D唔甘心 ,
      算啦 ~ 當豪番次咁啦 . haha ...

      刪除
    2. 咁又唔洗捱麵包,トマム好多餐廳。

      刪除
    3. コーさん : 搵到依家幫襯呢間都唔錯啦 . ^^

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~