2014/08/13

2014北海道11天自駕遊D7-5虹の橋篇




Hello !


上回講到參觀完 芝ざくら滝上公園 同埋部直升機 , 

即刻去隔離 虹の橋 參觀 , 上篇段片都睇到有幾近距離架啦 .

呢張相係官網圖片 , 充滿童話故事 Feel ,  ^_^ !!

不過我唔係在呢個角度拍攝 , 佢呢個角度好睇好多 .


OK ~ 睇番自己果Part , 先黎個全景圖 .


流水潺潺 , 正 !


除左好睇 , 仲好好聽架 .


柳田初太郎住居跡 .


水流都幾急 .


上面係另一段支流 .


呢邊平靜好多 .


再黎張全景圖 , 雖然角度冇官網果張咁正 , 不過都唔差架 . 點解 ?


因為有藍天白雲襯底囉 .  ^^


Zoom近D睇 .


行後小小影 , 又睇下點 .


行高小小 , 另一個角度 .


攪掂 , 上車走得 .


今晚簡簡單單 .

Bye Bye !

20 則留言:

  1. 心曠神怡, 我都好想去下~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁就快D去考番個牌先啦 , 再籌備一下 , 好快就出發喇 . haha ...

      刪除
    2. 我十月都出發啦~~今次去名古屋加白川鄉同黑部峽谷 , 呢排都搵緊料呢

      刪除
    3. 立山黑部友季2010年7月都去過,都係名古屋出發,一定要去埋千里濱,真係好正 ❤

      刪除
    4. 小頭 : 咦 ~ 出發喎 , 正丫 , 玩得開心D , 買多D手信 . Yeah !!

      刪除
    5. 友季 : 你既遊歷都好豐富下喎 , 利害 ~
      我就黎黎去去都係北海道 . =_= !!

      刪除
    6. 冇啦,立山黑部果次係齊齊整整最後一次去日本,之後兩年冇去旅行和家人一起抗癌,三個親人都前後去世之後都不想遠行,直到上來見你一個都可以去旅行,所以先學你,一個人租車上路,去完 6月二世古和積丹,全個北海道去過一次了,總算嘗了心願,還想在二世古滑一次雪,唔知在世有冇機會,總之行得走得,去得到又有能力就見識多啲。友季要在此多謝 man 姐姐的遊記啟發,感激不盡。
      (╥﹏╥)

      刪除
    7. 友季 : 原來妳有咁非凡既經歷 , 真係唔知講乜 ...
      點都好啦 , 希望妳二世古之行 , 能夠圓滿妳既心願 , 玩得痛痛快快 . ^_^ !!
      咁又唔駛感激不盡咁誇 , 估唔到我既網誌有咁大影響力 ,
      總算冇白費心機 . Yeah !!

      刪除
    8. 友季: 千里濱等我好好收集一下資料先. 謝謝你丫 , D吾好既野過左去咖啦~~將來會愈來愈好的~~
      MAN WAI : 哈哈你個網好大影響力啦 日日放北海道毒, 等我地個個都中哂北海道毒

      刪除
    9. 小頭 : 唔知有幾多Blog友因為睇完我網誌而自駕遊呢 ?
      日本旅遊發展局俾番些小著數我好喎 . (特別係北海道) haha ...

      刪除
    10. 依家一條心等緊 man 姐個裸男~~希望唔係阿伯啦

      刪除
    11. 小頭 : 用千里浜 search 會多啲資料
      能登有料道路千里浜IC

      刪除
    12. 友季 : Wow ~ 用到一條心黎等 ? 好大壓力喎 .haha ...
      俾個預告你 , 啊伯就唔係 , 係後生仔 ,
      不過由於隔得幾遠黎影 , (怕被發現) 所以質素一般 . XD

      刪除
    13. 友季 : 原來千里浜在 能登半島 附近 , 係咪即係 東尋坊 果頭呀 ?
      我對果邊比較陌生 . XD
      唔講唔知 ~ 除左北海道 , 我最想去既就係能登半島 .

      刪除
    14. 係呀! 順路如下:
      敦賀 >> 東尋坊 >> 金沢 >> 近江町 >>兼六園 >> 石川縣輪島朝市 >> 千里浜 >> 立山黑部 (住宿在天狗平山莊)
      嘩! 後生仔咁正 ???

      刪除
    15. 友季 : 另外想請教 , 通常去果度(能登半島)會由名古屋中部機場 ,
      定抑或大阪機場 ?
      P.S. : 係後生仔唔係啊伯 , 耐心等候啦 . haha ...

      刪除
    16. 友季係去完上海世界博覽會再去名古屋中部機場,當年仲貪平坐大陸東方航空,卒之出事寄失行李,好彩喺名古屋留三日遊覽,航空公司第二日用猫猫宅急便送返行李去酒店給我,自此之後友季 blacklist 大陸航空。
      嘩! 精彩野一定等 hehe ...

      刪除
    17. 嘩 ~ 寄失行李 , 果然夠驚嚇 , 好彩有驚無險 . =_= !!
      何止要Blacklist , 直情永不錄用啦 .
      唔該晒 , 他朝去能登半島 , 取道名古屋啦 . THX

      刪除
  2. 多謝妳既回覆, 正在準備自駕遊, 但未試過, 所以好多野都唔識....

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔駛多謝 , 應該既 .
      如果有問題 , 歡迎交流一下 , 我識既話一定解答 .
      唔識既話都可以轉介俾 コーさん , 佢係日本大行家 ,
      我知既佢全部都知 , 我唔知既佢都知 , 堪稱自由行字典 .
      不過佢依家外遊中 , 要等佢返黎至得 . ^_^ !!

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~