2013/03/03

2013北海道&青森12天自駕遊(修訂版)優先處理篇B(Keyless之秘)




Hello !

呢集係優先處理篇B .

最主要係想介紹乜野叫做 Keyless .

自從決定轉租AQUA後 , 四處搜集該車資料 , 

發現呢款車係採用Keyless系統 , 咁乜野叫做Keyless系統呢 ? 

直至到取車前 , 都係戰戰競競 , 心裡面充滿住疑問 ? 

依家就黎個詳細介紹 , 等有心租呢款車既Blog友 , 

有定個心理準備 . (唔一定 AQUA先用 Keyless)

首先介紹條所謂車匙 .


係一條冇鎖匙既車匙 , 所以就叫做Keyless . haha ...


首先只要條車匙你手上或袋裡 , 你伸隻手直接拉車門 , 

(無需按任何掣) 個車門都會應聲而開 , 

即使之前Lock左 , 都會自動解鎖 .

P.S. : 就係呢個系統 , 既係優點 , 又係缺點 , 因為每次我鎖完車 , 

必定會試Lock左未 ? 點知一試佢又開番車門 , 攪到我好唔習慣 ,

所以扣咁D分 , 唔同既人可能覺得呢個係優點 , 夠晒方便 .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

上到車裡面有三種模式 .

第一種 : 隻腳唔踩住個煞掣 , 按 "POWER" ,

呢種模式可以啟用GPS . (不過唔可以開車)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

第二種 : 又係隻腳唔踩住煞掣 , 按多一次 "POWER" , 

咁樣就可以使用大部份電器 . (不過都未可以開車住)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

第三種 : 只要踩住個煞掣 , 再按多一次 "POWER" ,

咁部車就自動撻著 , 開車就行得 .

(只要掂一掂就可以放手 , 唔駛長按幾秒果隻)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

當然亦可以一上車就直接用第三種 , 踩住個煞掣按 "POWER" , 

咁就最方便 , 反正初段係用電能 , 唔會太過污染環境 ,

不過詳細D講解各項功能 , 希望大家有較深入既了解 .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

就係呢個 "POWER" , 見唔見左上角有個黐牆勾 ?

佢建議將條車匙掛上果度 , 不過通常我都係掛在頸度 ,

實唔會唔記得拎落車嘛 .


呢個Model既GPS都係第一次見 , 不過款款都係咁用架啦 ,

所謂 : 萬變都不離其宗 , 就係由 "目的地" 掣開始 .


用第二種模式之後 , 就會出現呢個畫面 .


用第三種模式就可以開車 , P波下面多個 READY字 .


聽晚就有車睇 .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

同場加映 , 講埋張ETC咭 , 呢張ETC咭 , 同上兩次一樣款 .


不過今次個讀咭機 , 安裝在呢個位置 . 只要插張咭落去 .


推到盡頭Lock實左之後 .


等佢Load一陣 , 綠燈出現就OK .


Bye Bye !

P.S. : 除了開車門呢個功能我個人唔適應之外 ,

其餘我對Keyless都好滿意 , 唔錯 .

29 則留言:

  1. Hello 你好, 第一次問你嘢. 下個月 2 個人响九州想租呢款車自駕, 好揸嗎 ?? 係咪好慳油 ?? 同埋張 ETC Card 有得响 Toyota Rental 攞車時問 staff 借嗎 ?? Thx.

    回覆刪除
    回覆
    1. Keroro and Tamama : Hello ! 好耐冇見 . 你下月出門 ? 恭喜晒喎 , 玩得開心D , 買多D手信 . ^_^ !!
      Aqua 呢款車兩個人就 Fit 晒 , (如果多人就唔建議喇) , 佢後排坐位可以執埋 , 咁尾箱就多D位擺行李 .
      講到駕駛方面 , 更加係一流啦 . 而耗油量算係低 , 官方公佈 37.0km/ℓ . (一般細車 18.4km/ℓ)
      最後係ETC咭問題 , 其實呢樣我都煩緊 , 平時幫襯開果間只要Book車時在註備度寫借佢 ETC咭 ,
      咁取車時佢會準備定 , 可惜呢間只係做 北海道 , 其他地區既 Toyota 我就唔係咁了解 ,
      最穩陣都係 Email 問一問佢 , 另外搵到間 Tocoo 有得借 ETC , 我考慮緊明年幫襯佢 .
      http://www2.tocoo.jp/cn/contents/etc/index
      再一次祝你玩得開心D . Bye Bye !

      刪除
    2. tccoo唔洗再諗喇。

      刪除
    3. tccoo唔洗再諗 ? 此話怎解 ? Why ?

      刪除
    4. http://www.koosan.pw/2014/04/rent-a-car-in-japan.html

      刪除
    5. 意思係咪講價錢唔平 ? 仲要加入外國人硬性保險費 ?
      不過佢有得借 ETC咭 , 又多番D優勢 . ^^

      刪除
    6. 應該係,外國人租車價貴10%左右,再加硬性保,完全無優勢。
      Tocoo ETC係租,三佰幾一日。
      Tocoo以前係“格安”租車,現在已經係屈機租車。

      ETC咭,如果北海道,九州,好多牌子都免費借,平價租出。

      刪除
    7. 我算係tocoo長期客仔,04年租到13年,上年租完就blacklist佢了。

      刪除
    8. コーさん : 如果借 ETC咭 3佰幾蚊一日 , 又唔算平喎 , 皆因租10日車 , 豈非要3仟幾 ? >_< !!

      刪除
    9. コーさん : 咁你知唔知 Toyota (有個樂字果間) 有冇免費 ETC咭借 ?

      刪除
    10. コーさん : 呢間嘛 , 全國通行 , 有個 樂 字 .
      https://rent.toyota.co.jp/index.aspx

      刪除
    11. 搭下咀, 想問下東京都租車邊間好同有ETC 租?

      刪除
    12. 我都想知 , 不如請教 コーさん , 佢窿路多 , 正式係日本通 . ^^

      刪除
    13. 我唔係日本通。

      東京好難揾ETC,official係無。不過部份toyota會私下借俾你,租完車直接問。

      刪除
    14. haha ... 雖然你唔認 , 但係我覺得你係已經足夠 .
      睇黎只係 北海道新札幌 呢間比較容易可以借咭 ,
      不枉我次次去親 北海道 都係幫襯佢 . ^^

      刪除
    15. 上次3J,toyota品川駅租車,自動借ETC俾你用。XD

      刪除
    16. 東京租車好難搵到平,無錯,上次我响Toyota品川駅有位女職員主動問我要唔要租埋ETC,有緊係好喇...

      刪除
    17. 主動問要唔要借咭 ? 咁筍 ? 正喎 . 咁就以 Toyota 做首選 . ^^

      刪除
  2. 多謝你回覆。已經响 book 車時 request ETC Card, 但回覆我因為唔係同一個縣還車,所以冇得借。 =="

    我响呢度 book 車 : http://car.kyusyutour.net/

    都係 Toyota Rental, 我只係租 3 日, 熊本出發, 主要揸去高千穗峽、黑川温泉、九重夢吊橋, 博多還車, Total 22340 yen (包 GPS, 税, 免責補償料). Check 過好似行国道多, 冇乜行 IC.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔駛客氣 , 小意思唶 . ^^
      另外佢話唔同縣還車所以冇得借 , 掉番轉係咪即係同一個縣還車就有得借 ?
      既然冇乜點行IC , 咁唔駛ETC都冇乜所謂啦 .

      刪除
  3. 题外話 : man wai, 你仲咁有心机寫遊記, 我 6 月去完東京 + 仙台都冇心机寫 lu ..... 所以你要加油呀 !! haha .....

    回覆刪除
    回覆
    1. 旅遊網誌既野 , 寫開咪寫囉 , 可能有人鍾意睇連續劇 ,
      又或者想了解行程 , (因為我D行程都係在其他網誌搜集) ,
      每日只係寫一篇 , OK既 . 多謝你支持 . ^_^ !!

      刪除
  4. Hello,已順利回來,多謝你之前的意見。3 日自駕行程順利,架車真係好慳油,只需最後還車前入 1 次油就 OK。

    P.S. 確認 Toyota 响福岡 & 熊本係可以免費借 ETC card,但必需同店還車先有得借。

    回覆刪除
    回覆
    1. 歡迎歸隊 , 如果有時間 , 咪寫番篇九州行程俾我見識下 . ^^ (如果真係寫就請通知我)
      你係幫襯邊一間 Toyota ? 最好俾埋網址我 , 等我做個記錄 , 第時有Blog友問起 , 都可以提供資料 . THX

      刪除
    2. 取車 : https://rent.toyota.co.jp/shop/detail.aspx?sFlg=3&sCount=&rCode=68401&eCode=013&udFlg=2

      還車 : https://rent.toyota.co.jp/shop/detail.aspx?sFlg=3&sCount=&rCode=68101&eCode=012&udFlg=2

      刪除
    3. 係咪即係話 熊本駅前店 出發 , 博多駅前店 還車都可以借 ETC咭 ?
      另外想問係Book車時講埋 ? 還是去到先問佢 ?
      唔好意思 , 問題多多 . XD

      刪除
    4. 唔係呀,問咗一定要同店還車先有得借。但我見舖頭有 banner promote 可以免費借 ETC card,我估即場借都 OK (assume 同店還車),但 book 車時講埋就應該穩陣 d。

      刪除
    5. Keroro and Tamama : 哦 ~ 明白晒 , 一定要同一間店舖交收 , 同區都唔得 .
      最好租車前問一問佢 , 唔該晒 ! ^^

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~