2013/03/29

2013北海道&青森12天自駕遊(修訂版)D3-5旅の宿大須田篇




Hello !


上回講到搵櫃檯服務員幫手Book車 , 呢篇繼續 .

攪掂之後輪到介紹呢間旅館 .

唔講唔知 , 其實我起初唔係Book呢度 , 當初睇中近碼頭果間 , 

可惜佢只係做到3月31日 , 唯有揀呢間啦 , 不過住落都唔錯 .

個個員工都好nice , 呢樣要讚呀 .

依家介紹佢 , 首先係大門口 .


入去要除鞋 , 對鞋就放在鞋櫃裡 .


鞋櫃對面係フロント櫃檯 , 頭先就在呢度搵佢幫手Book車 .


行入小小有兩間房 .


樓梯上二樓 , 不過一陣先上去 , 樓下仲未講完 .


洗手間 & 洗手盆 . (樓上樓下都有)


隔離係食堂入口 .


轉角係浴室 , 男左女右 .


有埋毛巾供應 , 用完放隔離 . (都係自備好D)


上到二樓 , 有部共用雪櫃 , 不過我都冇乜野可以擺入去 .


水機一部 , 凍水好好飲 .  ^_^ !!


擦牙 & 洗面既地方 , 好彩兩次都冇人一齊 . XD


呢間旅館都好多房間 .


207 & 206


我住208號室 , 請入黎參觀 .


唔該除鞋 .


呢類日式旅館燈 , 我至鍾意 .  ^^


榻榻米 , 一早鋪好晒 .


當時個頭仲濕緊 , 暫時唔訓得住 .


LCDTV


黎多張添 .


暖爐一個 , 平時多數唔開 , 不過今次例外 , 好暖呀 .


窗口一個 .


咦 ~ 望到對面喎 , 

Check 過 Google地圖 , 對面應該係 "久遠郡" .


已經停雨咯 .


不過天色依然麻麻 .


返落樓下玩狗 .


唔騷我 .


過緊黎呀 , 有小小驚 , 都係退後D好 . haha ...


OK ~ 介紹完畢 , 休息多一陣 , 

話咁快又到P.M.6:00晚飯時間 , 果陣都幾肚餓 .

Bye Bye !

沒有留言:

發佈留言

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~