2013/04/13

2013北海道&青森12天自駕遊(修訂版)D4-13奧尻島鍋釣岩篇




Hello !


上回講到參觀完 "宮津弁天宮" , 呢篇繼續 .

順路去番旅館與眾人道別 , 繼續向前行 ,

終於都黎到 "奧尻島" 呢度既壓軸景點 "鍋釣岩" .

由於呢度實在太正 , 所以放多幾張相上黎 , 

部份可能會重覆 , 就當睇多次啦 .

首先係招牌一個 .


各位觀眾 : 奧尻島鍋釣岩 , 係咪好過癮呢 ?


Zoom近D睇 , 一陣會以多角度黎參觀佢 .


再黎全島案內圖一張 .


呢個位相信係要黎影團體相 .


左手邊係碼頭 .


下面係方糖型石粒 .


右手邊最遠果度 , 就係最初到既 "佐藤義則野球展示室" .


直望當然係主角 : 鍋釣岩啦 .


再黎多張 .


Zoom到最盡 .


過另一邊換個角度 .


咦 ~ 唔見個窿既 ? 當然唔係啦 , 只係角度問題 .


呢邊可以行落海 .


如果識游水 , 可以游埋上去個鑊耳果度 , 好近架咋 .


短短地既海岸線 .


右邊係頭先團體相果度 .


再黎 .


頭頂有D植物嚮度 .


淨係得右手邊果小小 , 又會咁既 ?


咁樣既洗手間 , 我就唔敢去 .  =_= !! 


最後一個景點都攪掂埋 , 可以還車 .


記低個車牌 , 日後大家若然租到呢部車 ,

唔該話俾我知部車係四座位還是兩座位 , 麻煩晒 .


還車前仲有一件事要做 , 就係入油 .

之前講過 , 習慣上我鍾意幫襯ENEOS入油 ,

只要有得揀 , 一定幫襯佢 , 冇得解釋 .


入滿丫 , 唔該 .  (盛惠1023Yen)

都幾貴喎 , 算啦 ~ 玩得咁開心 , 佢話幾多就幾多 .


高田商店 , 今次就係幫襯佢租車 .

5粒鐘4500Yen唔包油 , 話平唔平 , 話貴唔貴咁啦 ,

點都好過租單車 , 平係平D , 不過可能腳都軟埋 .


還完車之後 , 正想拎番件行李出黎 . (其實只係背囊一個)

租車老闆話車我出碼頭 , 咁正 ? 唔該晒喎 .

雖然行番碼頭都唔算太遠 , 不過有便宜 , 當然唔駛洗頸啦 .

開車期間 , 佢問我打後行程去邊度呀 ?

我想話 "函館" , 不過 ...  "函館" 日文點講呢 ?

印象中好似叫做 : hako ...   之後既唔記得 .

好彩佢醒爬 , 聽到前段識得幫我接埋落去 , 

原來係 hakodate , 真係俾佢考起 . XD

Bye Bye !

沒有留言:

發佈留言

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~