2013/04/16

2013北海道&青森12天自駕遊(修訂版)D4-16函館往青森渡輪篇A




Hello !


上回講到乘渡輪返回 "江差" , 呢篇繼續 .

係咁咦影多兩張相之後 , 連隨前往 "函館" 碼頭 .


由 "江差" 往 "函館" , 路線唔係太多 , 其中一段係山路 , 

只靠路邊反光棍照明 , 自從經歷過上次 "知床通宵車" 訓練後 ,

已經無懼任何夜間駕駛 , 皆因更黑更冇街燈既都試過 .

對於夜間駕駛 , 我有小小心得 , 今次亦都用得著 , 大家不妨研究下 .

就係如果前面有車既話 , 最好就跟住佢尾 , (冇就冇得好講)

若然對方係高手就更好 , 吊住佢尾約莫十零個車位 , 

期間仲可以依照佢既跑法黎行 , 佢在邊個位著Brake燈 ,

照辦煮碗在果個位減速 , 夜媽媽自己做帶頭大哥既話 ,

萬一路上有動物經過 , 咁樣好易瀨野 , 大吉利是講句 , 

即使前車出事 , 跟住佢後面 , 都有足夠空間煞車嘛 .

今次在我前面果位正正就係高手 , 要跟住佢都有D吃力 , 

唯有盡力令佢唔好嚮我視線內消失 . 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

玩到差唔多出市區 , 前面多幾部車兼燈位 , 冇得玩咯 .


去到碼頭後 , 停在閘口前 , 拎定預先印好既訂位紙出黎 ,

將個QR碼對正掃描器一Do , 訂位資料出晒黎 ,

按掣印出船票及收據後 , 就可以泊埋一邊等候上船 .


就嚮度等啦 , 青森行22:05發 .


我都算早到架啦 , 豈料仲有部Prius早過我 .


隻船就嚮前面 .


船頭打開個口 , 好有型呀 .


襯仲有時間 , 過去影番Part相先 .  ^^


津輕海峽フェリー


隔離就係 "旅客中心" , 如果係Walk in , 就要入去購票 .


"旅客中心" 後面叫做 "恋人の聖地" ,

若然日頭黎既話 , 個景相信會唔錯 .


差唔多時間上船 , 等工作人員指示 .


上到船裡面 , 泊近出口位 , 落船都唔駛等咁耐 .


職員搵舊木攝住個轆 , 夠晒穩陣 .


鎖好車門就行得 .


跟大隊上上層客室 .


期間不斷有大貨車駛入 .


咪掛住影相 , 等埋呀 .


就係呢度 , 上去咯 .


有自動樓梯 , 唔駛行餐飽 .


隻船有兩層擺車 , 回程果次擺上層 .


暫時空空如也 .


唔知之後滿唔滿呢 ?


上多層自動樓梯 , 到達客室大堂 .


Bye Bye !

24 則留言:

  1. 呢度開始等我mark 低先 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 莫非你又想連車帶人一齊過 青森 ?

      刪除
    2. 對呀~ 條青函海底列車都無咗, 只好連人帶車乘船過青森

      刪除
    3. 冇左 ? 點解會咁架 ? 唔通想起 新幹線 ?
      咁依家點過去呀 ? (太多問題) haha ...
      俾埋船公司個網址你丫 :
      http://www.tsugarukaikyo.co.jp/

      刪除
    4. 小意思唶 , 唔駛客氣 . ^_^ !!

      刪除
  2. man wai, 想問下船飛你是網上預約的嗎?
    除乘船者資料要填外, 車輛資料都必須填寫, 但我未有車牌號碼喎!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 ~ 我係在網上預約的 . (即係俾埋信用咭資料佢扣錢果隻)
      至於車輛資料 , 第一行都係揀普通乘用車(6m未滿) 車長&高就在網上搵部車既資料 . (如果揀定租邊款車)
      之後果D ... ナンバー 下面有行字 , Click 入去佢會講租車時應該點填 .
      不過其實佢好求其 , 當日我去到諗住補番D車輛資料俾佢 , 佢都話唔駛 .
      咦 ~ 好似好有誠意揀呢條航線喎 , 係咪搭晚班船呀 ? ^^

      刪除
    2. 唔該哂~~ 等我click入去研究吓先!
      係就係搭船架啦, 不過度度吓, 又轉軚, 去程會揀由苫小牧>八戶航路, 當日21:15 - 翌日04:45, 到步就去八戶市場食早餐 :P
      回程才揀青森>函館航路, 都算有誠意架 XD

      刪除
    3. 幾好喎 , 兩間船公司都幫襯 , 唔駛走回頭路 , 聰明 . ^^
      係咪11月份出發呀 ?

      刪除
    4. 苫小牧>八戶航路時間好啱, 而且又可以慳番一日時間, 所以就揀佢囉 ^^
      係呀, 11月1號出發, 依家先搵料 :P

      刪除
    5. 搭夜船去到八戶只係04:45 , 漁市場唔知開檔未 ? 如果係好浸浴 , 我有間好介紹 .
      http://www.gokurakuyu.jp/hachinohe.html
      近近地碼頭之餘 , 收費又唔貴 , 要黎消磨時間就至合適 , 當然要係好此道者啦 . ^^
      營業時間 am5:00-am1:00 入場費420Yen

      刪除
    6. 浸番個浴都唔錯, 可以浸住等開檔, 諗諗佢先, 唔該哂~~ ^^
      問多樣, 手提行李方面(行李箱), 船公司要收錢嗎??

      刪除
    7. 呢間浴場當年我都有諗過 , 所以mark低左 , 希望你適合啦 .
      至於行李 , 我都冇實質答案 , 不過只要唔係太離譜 , 應該不另收費掛 ,
      我上次果程見佢船艙大把空間 .
      如果你係連車過海 , 應該唔會有太多手提行李 ?

      刪除
    8. 背包應該唔算掛!
      我係連車過海, 就係兩件行李箱咁多咋, 兩件行李都唔會落車應該唔收錢掛?! :P
      又係發問時間, 真係唔好意思!!
      ETC卡方面, 你是否租車時借埋, 個張ETC卡在青森那邊通行嗎??

      刪除
    9. Fung Mandy : 如果係連車過 , D野在車上 , 梗係唔計數啦 .
      多問題唔緊要 , 只要我知既一定如實作答 .
      ETC卡我用果陣北海道 & 青森都通行 , 完全冇問題 .

      刪除
    10. 唔該哂~ 多謝耐心解答 ^^

      刪除
    11. 唔駛客氣啦 , 大家咁熟 . haha ...
      他日我仲有好多野要請教你架 . ^^

      刪除
    12. 哈哈, 說請教太嚴重啦, 互相分享啫 :P
      知既一定如數家珍講哂比你聽 ^_~

      刪除
    13. 好啦 , 就互惠互利啦 . ^^

      刪除
    14. 請問渡輪咩網址?唔該

      刪除
    15. 唔駛唔該 , 小意思啫 . ^^

      刪除
  3. 睇到了:
    http://www.tsugarukaikyo.co.jp/

    回覆刪除
    回覆
    1. 搭船過海 , 幾好玩架 , 係一次唔錯既體驗 . ^^

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~