2013/04/04

2013北海道&青森12天自駕遊(修訂版)D4-4奧尻島津波館篇




Hello !


上回講到參觀完 "時空翔" , 呢篇繼續 .

之後行過另一邊 , 去 "奧尻島津波館" 繼續參觀 .

就在呢邊入去 .


入場券500Yen , 另送簡介一份 .


入場後 , 有位職員過黎 , 問我在邊度黎 ?

我答 : 香港 .

佢話 : 好遠既呢 . (唔通冇乜 "香港人" 黎呢度 ?)

之後佢想做嚮導 , 即係邊行邊講解果隻 .

我話 : 唔駛喇掛 , 因為佢既日文 , 我聽得明一成都偷笑 , 

都係自己參觀影相就算數 . ^^

道別過後 , 自己四圍影相 , 牆邊好多掛畫 , 詳述當年地震既情景 .


一直去到盡頭 , 繞場一周 .


就係咁樣 , 災情極之慘烈 .


一片頹垣敗瓦 , 生靈塗炭 , 慘 ...


銀色既波浪片 , 唔通想模仿巨浪 , 好抽象呀 .


呢邊一定係描述地震 .


波 . 炎  

(我諗應該係津波後再大火掛 ?)


振動 .


咁詳細既記錄 , 果次既海嘯 , 肯定唔簡單 .


睇唔睇得明呀 ?


中間有D模型 , 介紹島上既生活 .


每一個箱都有詳細介紹 .


逐個睇晒都有排睇 .


造得幾精細 , 讚呀 .


過另一邊參觀 .


見到牆上掛畫 , 再影多兩張 .


估唔到十八年後 , 東日本又一次大津波 , 唉 ...


去到另一邊 , 果位職員又過黎 , 話有片睇 , 

片長大約10分鐘 . 所謂盛情難卻 , 又睇埋佢啦 .

睇完過右手邊 , 有D遺跡展示 .


佢話D展品 , 係屬於繩文時代 , 

乜野係繩文時代呢 ? 咁就不得而知 ?


都係D陶瓷類展品啦 .


勾玉物語 .


上網Check過 , 繩文時代即係16500年前 .


參觀完畢 , 其實裡面有好多野睇 , 不過篇幅所限 , 不能盡錄 .


最後一張 , 津波爪痕 , 好可怕 .


繼續起程 , 今次由個島底部 , 行番上頂部 , 沿途好多海景睇 .


Bye Bye !

沒有留言:

發佈留言

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~