2013/04/14

2013北海道&青森12天自駕遊(修訂版)D4-14奧尻島道別篇




Hello !


上回講到還車後 , 老闆車我出碼頭 , 呢篇繼續 .

再三道別後 , 入碼頭售票處買定船飛 , 

2等 ~ 大人 ~ 1名 ~ 2400Yen .


當時時間係15:05左右 , 距離開船仲有成粒鐘 .

有乜野辦法打發時間呢 ? 諗到喇 ~ 就係買手信 ,

於是上二樓紀念品部掃一掃描 , 正呀 ~ 好多野賣 .


包括有酒類 . (不過始終都係啤酒合心水)


仲有煲湯 "昆布" . (買返黎都唔識煮)


呢邊有D小擺設 .


水杯 , 我鍾意 .


鎖匙扣 .


呢度俾錢 . (其實仲有好多種類 , 未能盡錄)

我都買左幾味野 , 上到船再慢慢介紹 .


俾錢後出番黎 , 經過食堂先醒起 , 原來掛住影相 ,

都唔記得食午餐 , 正想入去之際 , 發現第一檯坐住成班煙剷 ,

裡面地方好細 , 只係得三張檯 , 如果夾硬入去食 , 

恐怕臭都臭死人 , 所以都唔諗佢咯 .

於是出碼頭附近睇有冇其他選擇 ? 點知D食店 , 唔係準備中就係冇開檔 , 

結果死死氣咁去番食堂度 , 幸運地班友已經走晒 , 咁就一於幫襯佢 ,

坐落叫碗拉麵同埋啤啤佢 , 拉麵630Yen , 啤酒160Yen .

(碗拉麵賣相一般 , 味道亦一般 , 只求填飽個肚就算)


隻船都開始上客 , 不過仲有時間 , 唔駛急 .

下面果隻係吉祥物 "海膽" , 幾過癮喎 .


食完麵上船 , 經過隻吉祥物 , 點都要影番張 .

佢包到實晒 , 我一直懷疑究竟佢睇唔睇到野 ?

不過我影相果陣 , 佢又識得擺Post喎 , 我諗佢睇到野掛 ?


上船咯 .


影埋個船尾 , 寓意好頭好尾 . haha ...


呢隻船係咪尋日搭果隻呢 ? 


回程呢次冇出發果陣咁多人 .


運車呢Part都係 .


幾咁悠閒 , 完全唔似得出發果程 .


停車場大把位剩 .


呢幾排位如果食正順風既話 , 好大陣引擎死氣 , 

加上大浪時會有浪花整濕晒 , 所以唔會有人坐 .


都係去另一邊二等室 , 幾近自己獨霸 .


P.M.4:05 開船 .


OK ~ 夠鐘開船 , 再見了 "奧尻島" .


開到好遠咯 .


向 "江差" 進發 .


其實都唔算太遠 , 起碼仲見到個島 , 見唔見最遠果度係乜野呀 ?


之唔係 "宮津弁天宮" . (Zoom盡都係得咁多)


Bye Bye !

沒有留言:

發佈留言

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~