2014/07/14

2014北海道11天自駕遊D4-3第2有島駝鳥牧場篇




(因為記憶咭遺失左 , 所以暫時冇相睇 , 遲D會接續番)


Hello !


未開始之前 , 先叉開一陣 , 今晚P.M.10:30 , TVB 有旅遊節目 . 

叫做 "夏日悠遊" , 由 "黃心穎" 與 "梁烈唯" 帶領遊覽 "鹿兒島" .

雖然 "鹿兒島" 並非我短期目標 , 不過齋睇都唔錯 , 記得收睇呀 .  ^_^ !!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

返回正題 , 上回講到參觀完 "八雲町育成牧場" 之後 , 繼續行程 .

下一站就係 "羊蹄山" 附近既 "第2有島駝鳥牧場" .

首先上番高速公路 "八雲" 入口 , 經過一場火拼 , 到達 "黑松內" 出口 .

進入正常公路 , 都仲有一段路要行 , 不過中途有一段插曲 , 

就係我輸入果個電話號碼 , 原來只係附近既役場 , 

唔怪得去到完全唔係果回事 , 好彩我搵埋 Mapcode 咁先搵到 , 

(如果 "旭川拉麵村" 都係咁就唔駛miss啦 , 失敗) 經過一段我最忌既碎石路 , 

終於到達目的地 , 呢個駝鳥場 , 當日預算行程都有介紹過 , 有興趣可以睇番 .


去到果度 , 又有問題 , D駝鳥在遠處另一邊 , 咁點呢 ?

正在諗緊點做之際 , 問題即刻解決 , 因為佢地見到有人企響果個位 , 

即刻急急腳過黎 , 果然訓練有素 , 跟手買兩包飼料 (100Yen一包)

一包放在欄杆上 , 一包拆開緊 , 點知佢即刻啄左我欄杆上面果包 .

嘩 ~ 未拆紙袋架大哥 , 容乜易佢連紙袋都吞埋 , 食死左點算 ?

包野俾佢拎左入去 , 我就唔夠膽入去拎番 , 見佢久攻不下 , (啄唔穿個紙袋)

於是我拆開另一包灑在遠處引開佢 , 再伸隻腳入去勾番包野出黎 .

好彩我隻腳足足43寸長 , 否則伸左入去都勾唔番包野出黎 . haha ...

結果玩左好耐先至捨得走 .  ^_^ !!

再一次講明先 , 相裡面果個唔係我 .


聽晚再去下一站 .

Bye Bye !

10 則留言:

  1. 呵呵,又矖“長腿”。XD

    回覆刪除
    回覆
    1. haha ... 好駛好用嘛 . ^^

      刪除
    2. 夾住隻腳咪大檸樂 :D

      刪除
    3. 咁又唔會 , 張相都睇到啦 , 下面好闊位架 . ^^

      刪除
    4. 小心隻腳
      https://www.youtube.com/watch?v=8wGbCNDw-m0

      刪除
    5. 咁都得 ? 簡直係 "侏羅紀公園" , 恐怖 . =_= !!
      呢D駝鳥 , 我諗冇咁大殺傷力掛 ?

      刪除
  2. [off topic]不過 man 姐姐隻腳(不是一雙? 是一隻? 左定右?)足足43寸長,一定常常買衫褲扮靚靚,所以提吓你今日有單惡心新聞。
    以後都唔去鑽石山H&M買衫。
    以下內容令人反胃(っ-●益●)っ ,︵‿
    時裝店試身室驚變洗手間?網民拍下連鎖時裝店試身室有人遺下大便的相片,迅即被多個fb專頁瘋傳。有零售業前綫員工透露,同類情況非首次出現;學者認為歪風不可長,籲業界勿害怕得失客人,應嚴正處理事件。
    上周六有網民在facebook張貼一張相片,指她到鑽石山H&M分店試衫期間,附近突然傳來臭味,後來驚見另一間試身室地下遺留一堆大便。她憤言,店外不足二十步就有洗手間,難以理解有關人士行為。另有網民留言指,事件由她任職該分店的女兒發現:「佢聞到咁臭就周圍巡,點知見到公司嘅衫喺地下,但一攞起件衫就遍地黃金。」

    回覆刪除
    回覆
    1. 用一隻腳伸入去勾包糧出黎 , 所以咪講一隻囉 . XD
      我諗兩隻腳都係43寸掛 . (否則就長短腳咯) haha ...
      呢單料今日 "晴報" 都有報導 , 我都戥D職員難過 ,
      要處理埋D核突野 , 簡直係慘絕人寰 . >_< !!
      其實會唔會係D人帶埋寵物入去試身 , 跟住唔覺意痾左屎咋嘛 ,
      正常人點會做D咁既野 ?

      刪除
    2. 一隻腳伸入去勾包糧......好似踢波... 球不著地, 大車身窩利去勾包糧出黎 :D

      刪除
    3. t : 有冇咁勁呀 , t 先生太過睇得起我咯 . haha ...

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~