2014/07/29

2014北海道11天自駕遊D6-4黑岳纜車リフト篇




Hello !


上回講到搭纜車上到 "黑岳" 既五合目 , 

跟手再上纜車站上蓋個展望台 , 黎個居高臨下 , 俯覽群山 .

話就話俯覽 , 實則都係平排而視 .


皆因呢度只係得 1500M 左右 . (原來只得1300M左右咋)


附近山中有山 .


呢張幾有氣勢 , 我鍾意 .


如果冇估錯 , 前面就係黑岳山頂 , 2000M 左右 .


右邊舊雲同個山差唔多形態 .  ^^


展望台觀光客都係頭先同一批乘客 .


望遠鏡 .


呢張介紹附近群山高度 , 全部都 2000M 左右 .


五月尾都有雪 , 果然係高處不勝寒 , 好彩感覺唔凍 .


樹木都未出葉 , 仲係枯枝 .


案內牌一大塊 , 一陣落去睇清楚佢 .


黑岳駅 .


落到下面 , 塊牌寫住 リフト 在右邊 .


黑岳駅全貌 .


拍寫真 .


我諗應該係寫住 : 前面冇洗手間掛 ?


大雪山黑岳資料館 .


大雪山黑岳五合目 . (背光添)


這個足跡是什麼動物的 ?


休息室 .


地圖一張 .


前面就係 リフト 上車處 .


現在地標高 , 1320M


呢度本來有兜車上山上面 , 不過出發前已經知道停駛 , 

因為呢個時間如果仲要搭兜車上去 , 肯定趕唔到 P.M.5:00 既落山尾班車 .


唯有淨係在呢度參觀 .


最終乘車時間 16:15 , 如果有心上去 , 記得因住時間 .


詳細介紹 .


好大塊鐵餅 .


上面風景一定正好多 , 可惜 ...


上車咯 . haha ...


雙腳條條 Fing , 會唔會好驚呢 ? t先生請解答 .  XD


降車位置 .


黑岳 標高 1984M .


坦克車 ? 型呀 .


呢個我諗係控制室掛 ?


今晚講住咁多先 .

Bye Bye !

40 則留言:

  1. 當年友季就係呢處搭兜車落山,遇到沈祖堯同佢個女 (應該係/一定唔係佢老婆) 搭兜車上山,當時佢只係沙士英雄仲未係中大校長 /˚,˚\
    雙腳條條 Fing 都唔會好驚,友季滑雪都係坐呢啲兜車。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你就好啦 , 有機會搭呢味兜車 , 他日去 旭山動物園 報仇 ,
      順便 Plan 埋呢度都好喎 . ^^
      P.S. : 有冇 沈祖堯 既 wiki ? 知唔知佢幾時結婚 ? 有冇仔女 ?
      仔女乜野年紀 ? 好八卦 , haha ...

      刪除
    2. 算罷啦 man 姐姐,沈祖堯教授又唔係好靚仔又有老婆,都係睇返風景好過啦。
      不過咁遠都遇到沈祖堯,友季同你住得咁近,友季懷疑見過 man 姐姐,好能係同一座大廈添。(ô‿ô)
      睇返友季以前啲相,原來上次去係冬天聖誕,黑岳好多雪 ≥Ö‿Ö≤

      刪除
    3. haha ... 咁樣黎玩我 . ^_^ !!
      如果想遇見我 , 記得留意172cm既人 . XD
      果度夏天都有雪睇 , 冬季自然更勁 , 好似我今次(五月尾)就普通D ,
      若然遲D黎睇紅葉 , 或者睇雪景都好過依家 . =_= !!

      刪除
  2. 無記錯的話,七月都會有雪。

    回覆刪除
  3. 我會一早由旭川去黑岳,會坐兜車上山^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 一早由旭川去黑岳, 咪要中午到? 留一晚有可能觀星

      刪除
    2. Maggie, Kaykie : 如果兜車有開市 , 我都會晨早上黑岳 . ^^

      刪除
    3. t : 果度聽講有觀星團 , 可惜時間唔啱 , 否則我都想參加 . =_= !!

      刪除
    4. 小姐觀星只要你夠胆就得, 好天層雲峽, 你食飽飯楂車返去纜車站車場個位, 熄車燈一陣就見到, 有望遠鏡更正, 不過建議唔好出車外, 唔知幾時走左隻熊黎, 荒山野嶺又可能見到唔想見嘅野飄過黎就真係大檸樂 :D

      刪除
    5. 膽就一定夠呀 , 驚去到冇星咋 , 不過纜車停車場好近唶 ,
      咪當兜番一轉 , 至於熊咯喎 , 係咪真係有架 ?

      刪除
    6. 咁大個山, 有鹿就有熊啦

      刪除
    7. 北海道登別,知床比較多熊,中心地區少聽。

      刪除
    8. 上次友季六月去,晌日本睇新聞,話札幌市郊有熊出沒注意。
      不過有熊出沒,啲鹿就會走晒。

      刪除
    9. t : 我都以為棕熊多數在 "知床" 一帶出沒咋 .

      刪除
    10. コーさん : 聽講 "知床五湖" 果頭 , 真係有機會見到熊出沒 .

      刪除
    11. 友季 : 札幌都有熊出沒 ? 好市區喎 , 都咪話唔得人驚 . =_= !!

      刪除
    12. 知床五湖"經常“有熊。
      早前睇過舊聞,近一佰年熊殺人事件,最著名一單係知床,不過成佰年前。

      刪除
    13. 慢慢睇:http://www.city.sapporo.jp/kurashi/animal/choju/kuma/syutsubotsu/index.html

      刪除
    14. コーさん : 好詳細喎 , 北海道棕熊殺人事件 . XD

      刪除
  4. 嘻嘻, 好彩我話䌫車站好似係1500m...因為記得吊椅比佢高多200幾m ^^
    果D雪可能係上年十月由我去到你五月去都未溶哂果堆 ^^ 吊椅佢唔㑹停比你上, 一野就兜你上去, 所以有backpack 最好孭住前面至上
    上山睇景, 最好越早越好.

    回覆刪除
    回覆
    1. 百幾二百張吊椅都比你影到我上次坐果張75, 上次我放左督屁散左未呢, 唔知小姐聞唔聞到 ^^
      http://klnhk.blogspot.hk/2013/11/2013-d3-p2.html

      刪除
    2. 我都有坐兜車上七合目, 不過上到去大風大雪都行唔到 http://huinerissa.blogspot.hk/2013/01/1510.html

      刪除
    3. 吊椅唔停都可以想像 , 好似熊牧場纜車咁 , 等佢慢慢地飛身上車 .
      收到 ~ 背囊擺前面黎孭 , 好似前置式孭帶咁 . Yeah !!

      刪除
    4. t : 你果陣D雪大堆頭好多 , 上到上面果然睇多好多野 , 真可惜 !
      75號座位 ? 我會記低避開唔坐 , 不過隔咁耐 , 乜味都散晒啦 ,
      你估真係千年臭屁咩 . haha ...

      刪除
    5. Nerissa : 五合目同七合目真係兩個世界 , 不過俾著我 ,
      只要佢有開車(吊椅) , 我都會照上去 . ^^

      刪除
  5. 呢種無野包住的纜車勁過癮!
    (只玩過來回一次)

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇黎好多Blog友都試過喎 , 唔通真係要再黎多次 ? ^^

      刪除
    2. 其實富良野都有,友季係富良野都坐過吊腳仔 ᕙ(`▽´)ᕗ
      http://ext.pimg.tw/missautumn/1354096759-3211620796_n.jpg
      唔一定要晌呢處坐

      刪除
    3. 友季 : 呢度我都有去 , 不過吊車未開檔 ,
      兼且花亦未開 , 只係爛地一塊 , 你去果陣好正呀 .

      刪除
  6. 睇到呢單新聞好嬲『疑似港客訂日本民宿甩底被批影衰港人』
    http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/news/20140801/52748314
    難怪上次去,民宿老板 send email 來來回回三次要友季 confirm
    友季都好有交帶,去到北海道就每日 send email 給民宿老板,
    報告友季去到那裡,每日都叫他放心友季必定到。m/(>.<)\m

    回覆刪除
    回覆
    1. 「船長の家」久不久都有人“放飛機”。

      兩個星期後我都會去。

      刪除
    2. 友季 : 呢單野如果查明屬實 , 唔理係中 ~ 港 ~ 台任何一方既人 ,
      都太過唔要得 , 除非中途車禍死左就冇得好講 ,
      否則人地整好晒D野先至黎玩失場 , 簡直罪無可恕 .

      刪除
    3. コーさん : 咦 ~ 又出門喎 , 船長之家 ~ 留定肚先好去呀 . ^^

      刪除
    4. 「船長の家」應該學精咗,枱面只先放啲唔多值錢,最貴嘅蟹,蠔,其他海鮮,見人來先煮。

      好似三大隻蟹兩個人分,應該飽到嘔。
      前日先買英國麵包蟹rehearsal一次。

      刪除
    5. 友季妹妹下次不如send幅相俾民宿,如果唔來check in就貼街招。XD

      刪除
    6. コーさん : 咁都算醒目 , 呢個世界 , 需防人不仁 , 人性險惡咁啦 . =_= !
      話時話 ~ 上年住過果間叫 "俄虫溫泉旅館" , D飯送又係煮定好晒 ,
      一去到就有得食 , 我心諗 : 我唔黎既話咪大檸樂 ??

      刪除
  7. 我好喜歡坐呢o的兜車o架,坐o係度慢慢上山,四周景觀無遮無擋一覽無遺,好正的 !
    呢度秋天可以坐兜車睇紅葉,mark 低佢先 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好想坐 , 可惜佢未Ready , 唯有下次啦 . =_= !!

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~