2014/07/22

2014北海道11天自駕遊D5-4小樽駅篇




(因為記憶咭遺失左 , 所以暫時冇相睇 , 遲D會接續番)


Hello !


上回講到參觀完 "黃金岬展望台" , 下一站係 "小樽駅" .

呢個駅我好鍾意 , 如果情況許可 , 我都會停一停 , 就當入去借洗手間一用 .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

話咁快就到喇 , 呢度裝修過後 , 確係唔同晒 , 去完洗手間之後 , 

就過隔離 "三角市場" , 又係好快行完 , 順手買左包帶子乾 .

本來諗住買兩包 , 不過佢企硬唔肯減價 , 咁就買一包算數 .  =_= !!

呢張相係2012年所拍 , 果陣買左兩包 , 今次買一包咋 . (3000Yen一包)


攪掂繼續行程 , 跟住呢度叫做 ゴロダの丘 , 係下面個網站介紹 , 

呢個網站有好多好介紹 , 幾乎整個北海道佢都辣勻晒 .  ^^


呢度其實只係一塊石碑 , 附近有乜位泊車 , 要停在附近民居 , 

仲有全線係單線路 , 所以要手快快咁解決佢 .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

之後馬不停蹄 , 立即轉場 , 呢度又係上面網站介紹 , 叫做 赤岩展望地 .

不過可能輸入錯誤定係種種原因 , 居然唔知去左邊度 ?

到左一個類似自衛隊既營地 , D兵哥望住我唔知點咁 , 此地都係不宜久留 .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

當日預算景點篇裡面話有兩個公園想去 , 果日攪到晏晏地 , 

都無心戀戰 , 既然冇訂去 , 唯有返回 "札幌市" .

今晚講住咁多先 , 聽晚見 .

Bye Bye !

2 則留言:

  1. 我上年都分別o係小樽三角市場及函館朝市買左包帶子乾,但兩款都唔好食,三角市場果o的好硬,函館o的就好咸,都食唔返幾年前買果o的味道
    而家函館果包帶子乾仲o係屋企,是「食之無味、棄之可惜」,都唔知點好

    回覆刪除
    回覆
    1. 函館果D未試過 , 小樽我買呢款都OK , 今次佢企硬唔減價 ,
      買住一包頂檔 , 其實都係屋企人食多 , 我就一粒起兩粒止 .

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~