2020/08/30

稻香 ~ 波士頓龍蝦伊麵

 


Hello !


今次呢篇唔知算係食評還是廣告 , 點都好 ~ 食左先至講啦 . haha ...

星期六果日 , 睇報紙見到稻香廣告 , D野睇落唔錯咁喎 , 尤其係個波士頓龍蝦伊麵 , 

78蚊一份又唔算太貴 , 呢排食飯盒食到人都癲左 , 而咁啱屋企附近有間稻香 , 

一於收工時去整番份試一試佢 .  ^_^ !!

去到佢舖頭 , 見到幾個人在排隊 , 証明好野自然受歡迎 . 

定抑或係大家食飯盒都食到厭 ?

舖頭宣傳海報 , 同報紙廣告一樣 .


除左主角伊麵之外 , 仲有其他野 . 嘩 ! 今日我最抵 .


波士頓龍蝦 , 開晒邊黎蒸 .


其他菜式 , 包括有生炒骨 , 茄子 , 花生豬手等等 ...


隔離有肉鬆四季豆 , 豉油雞 .


買到返屋企 , 即刻開餐 , 襯熱喇喂 .


呢味波士頓龍蝦伊麵 , 多數都係一家人上酒樓食晚餐時食 , 仲要轉為芝士 , 

今次一個人食一份 , 要清晒都幾飽 , 不過慢慢食 , 始終都食得晒 .

而且味道亦都OK , 值得一讚 , 唔知長做定係期間限定呢 ?

如果仲有既話 , 過多幾日N歌都好喎 .  XD

Bye Bye !



6 則留言:

  1. 隻龍点解兩邊都係右

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為佢整果陣已經係大兜亂,總之有齊兩邊及兩隻鉗就當一份。t先生果然眼利,我食果個都唔覺,佩服。

      刪除
  2. 我前日都有買嚟食,仲買埋豬手同豉油雞。龍蝦唔錯,但雞又瘦又咸。

    回覆刪除
    回覆
    1. 試左咁多樣 , 勁喎 , 我淨係試過龍蝦咋 , 想試埋個乳鴿 . ^^

      刪除
    2. 呢兩個月晚晚都喺屋企煮,煮都煮到悶。又係睇到廣告,見唔係貴,加上屋企有人生日,咪買幾款食囉。

      刪除
    3. 我就大部份時間都係買三餸飯返屋企食 , 所以見到廣告就想食番D好野 .
      咦 ~ 屋企有人生日 , 咁就要飲多杯喇 , 生日快樂 !!

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~