2013/12/27

Yahoo Blog一路好走(悼念篇)




Hello !


尋日12月26日發生左兩件事 , 

第一件係生日 , 生日會經已結束 . 第二件係 Yahoo Blog 正式關門大吉 .

生日會上篇開完 , 呢篇主要講 Yahoo Blog 關門事件 .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

由8月尾佢宣佈結束後 , 至今已經四個月 ,

期間經歷過封Blog , 攪到旅遊網誌要開另一個戶口 . 

完成晒整個旅遊網誌後 , 即使佢變成唯讀 , 我都會上去瀏覽 , 

依家佢正式關門大吉 , 心情上若有所失 .畢竟第一次寫網誌 , 就係由 YB 開始 . 

最後果日我上番自己兩個網誌度記錄番D資料 . 

A區 (即係首個網誌) , 有 915657 個瀏覽次數 .

B區 (即係新開網誌) , 有 131239 個瀏覽次數 .

扣除番自己瀏覽次數 , 都有成接近 100萬次點擊 , 

對於我黎講 , 都算唔簡單咯 , 嚮度多謝曾經上過黎參觀既讀者 , 多謝晒 !

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

話說呢個網誌既由來 , 係當年年少氣盛既我 , 

在報章裡見到乜野唔順眼 , 都拎黎講一餐 , 尤其係自殺攪攪震果D , 

更加係剷到佢上天花板 , 之後乜野都講下 , 好似 : 足球 , 

私人恩怨之類 , 最後見人地寫旅遊網誌寫得咁過癮 , 

自己都加入戰圈 , 結果一寫就寫到依家 .

呢6年裡面都同 YB 經歷過好多篇網誌 , 依家佢正式結束 , 

就拎番部份曾經上載過既相片黎懷緬一番 . (相片排名不分先後)

首先第一張 , 風球過後黎過直擊報導 .


呢隻碟在遊日期間購買 , 明明唔識日文都買隻日文版 , 

都幾無謂 .  XD


最初版本既資料統計 , 累積瀏覽 133073 , 勁 ! 


有8個人同時在線 , 多謝支持 !


CHOYA 梅酒 , 好正架 .


地圖URL 係搵 Mapcode 既方法 .


曾幾何時 , 有好多垃圾留言 , 黑名單多達 302 人 .


棕熊大鬧 "斜里" , 之後去實地考察一番 .  ^^


鴨記電煲 , 一套一舊水 . Yeah !


班門弄斧學人講足球 , 紅魔下盤穩 .  ^_^ !!


新聞時事亦佔左好多篇網誌 .


過年湯丸 , 私人恩怨篇經常出現 . 


仲有好多張相可以懷緬 , 不過篇幅所限 , 不能盡錄 .

懷緬住咁多先啦 .  

Bye Bye !

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

P.S. : 至於當日 Yahoo 提供既另一個網誌 : with GOtrip .

經過詳細考慮 , 決定唔參加咯 , 理由只有一個 .

就係 : 棄我去者 , 昨日之人 , 不可留 !

26 則留言:

  1. 黑名單? 係咪D人見你幅幅貌美如花,所以多人入來亂up(好似我都係XD)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然唔係啦 , 其實係唔知點解 , D人既回應好無厘頭 ,
      好似 : 好棒的文章 , 來推一下 . 之類咁啦 .
      而且人人有份 , 唔止我一個係咁 .
      唔似得你既回應咁有見地 . ^^

      刪除
    2. 因為有D人揾食,要將自己website推高排名,就不斷加多backlink指去佢個website。以前最容易就係去人地blog留言,果D留言係電腦做,不經人手,俗稱spamming。

      刪除
    3. 哦 ~ 原來如此 , 我都奇怪架喇 , 點會有人咁得閒 ,
      四圍咁留言 , 仲要係無厘啦謂果隻 . =_= !!

      刪除
  2. 你D舊「私人恩怨」好似無搬過黎,咁咪同YB一起長埋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 問生死誰敢怨含笑到黃泉 :)

      刪除
    2. Nerissa : 舊既 "私人恩怨篇" 多數都係無謂野 ,
      就由得佢同 YB 陪葬 . ^^

      刪除
    3. t : 命不運不得我挑選 , 前途生死自己難斷 ...
      決戰前夕 , 型呀 !

      刪除
    4. コーさん : 唔係呀嘛 , 我係咪發緊夢 , 居然見番我D "私人恩怨篇" , 正呀 !
      邊位仁兄咁有 Heart , 讚呀 . ^_^ !!

      刪除
    5. 果個係wayback machine,幫全世界website留底。
      apple daily咁多年都係700幾次capture,你有兩次,算唔錯。

      刪除
    6. 係咪即係佢隨機抽D網誌黎 Capture , 剛剛搵到我個網誌 ? (咁好彩)
      咁你又點知佢幫我 Capture 左我既 "私人恩怨篇" ?

      刪除
    7. 佢地周圍巡,capture全世界website,你去http://archive.org search 下,就揾到,包羅萬有。

      例如老牌website,可以去到1996年,勁唔勁?

      刪除
    8. 咁都俾佢搵到我 , 咁都得 ? 勁呀 !

      刪除
    9. 你個blog開咗幾年,一定會揾到。

      刪除
    10. 都要多謝佢俾面既 . ^^

      刪除
  3. 我最記得你去旅行個個有濕度同溫度計丫,我都想買個
    其實我都想寫番,不過好多野未係好識,好似吾知點加可以睇到blog友幾時留言等遅D都要請教下你呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 果類濕 & 溫度計 , 鴨記大把啦 . ^^
      我都唔算太熟習呢度 , 邊學邊寫啦 ,
      如果我識既話 , 一定詳細解答 .

      刪除
  4. 小姐果條係咪大南街近南昌街?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀 , 不過都近 , 係汝州街近南昌街 . ^^

      刪除
    2. 我有時都去下華輝買野㗎, 可能喺鴨記碰見過小姐 ^^

      刪除
    3. 華輝 ? 賣乜野架 ?
      鴨記多數過境性質 , 好小停留 , 黃金商場果邊可能多D機會 .
      不過呢個世界雖然好細 , 都唔會細得咁離譜掛 . haha ...

      刪除
  5. 我直頭下載不了個BLOG.
    之後再睇,今日已經不能再下載了!

    華輝是在鴨寮街,專賣電子零件.

    回覆刪除
    回覆
    1. 還有,生日快樂!

      刪除
    2. 係呀 , 過晒廟咯 . >_< !!
      哦 ~ 專賣電子零件 , 聽日去睇下先 . ^^

      刪除
    3. 多謝晒 , 招呼唔到 , 飲多杯丫 . haha ...

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~