2014/05/11

2014預算景點(八)爛尾收場篇




Hello !


今晚係 2013 至 2014年度英超球季煞科日 , 

一切恩恩怨怨都盡在今晚解決 , 之後就要展望下個球季 . 

當然6月仲有世界盃大戰啦 , 講開世界盃 , 早日睇新聞 , 

話佢地D足球場都仲未起好 , 即使起好 , 

交通配套都係好唔掂果隻 , 希望唔會爛尾收場啦 . 

(好彩我唔係果D狂熱到要飛去睇現場既球迷啫)  =_= !!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

而講開爛尾 , 今次既預算景點篇 , 都係爛尾收場 , 

即係寫到第七日就大結局 , 點解呢 ?

皆因打後既景點 , 集中在 "富良野" & "美瑛" , 

全部都雜亂無章 , 唔好話搵 , 就算係寫到有排寫 , 

距離出發日仲有十日多小小 , 到依家都仲未搵得齊 , 

星期一至五又好多電視睇 , 基本上冇乜心機搵料 , 

所以寫完呢篇之後 , 又要繼續搵 , 

冇時間同呢輯 "預算景點篇" 埋尾 .

唔緊要啦 , 返到黎再完完全全咁黎個詳細匯報咪仲正 .

不過大家預左當長篇劇咁黎睇喎 , 可能寫到下次出門都未定 .   ^_^ !!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

旅遊天書 ~ 富良野篇 !!


另外仲有一個任務 , 就係將用爛紙寫落既電話 & MC , 

好有系統咁抄落個新 File 夾果度 .

左邊黃色果個係一直用開 , 睇都睇到厭 , 

今次買個白色新 File 夾 , 係咪好醒神呢 ?  XD


攪掂 ~ 又要繼續搵料及搬字過紙 .

Bye Bye !

P.S. : 另外聽聞 "富良野" & "美瑛" 果頭好多捉快車 ,

我諗我知道點解 , 因為由 Tamamu 渡假村直接駛往富良野果頭 ,

只需個半小時 , 由富良野駛往美瑛 , 更加係45分鐘左右 .

咁短既路程 , 若然仲要快車 , 有D走馬看花Feel .

所以佢地用心良苦 , 特登捉多D快車 , 等習慣快車既港人 ,

可以慢慢地駕駛 , 欣賞沿途風景 .

呢著真係妙呀 , 佩服 !

40 則留言:

  1. 你去下揾樹都可以花你半天時間, 去埋四季彩之丘青池望岳台咁就一天

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 ~ 度度都停一停 , 影幾張相都花唔小時間 . XD

      刪除
    2. 唔知你㑹睇唔睇到太陽花田, 應該幾靚可惜果次我見到謝哂

      刪除
    3. 去到果頭日期應該係 5月 29 & 30 日 , 唔知有乜野花喎 ??

      刪除
    4. 咁啱呀,果兩日我都唔係香港:-D

      刪除
    5. 唔在香港 ? 莫非身在日本 ?

      刪除
    6. 哦 ~ 台灣 , 唔錯丫 .
      果度充滿 "歐洲" Feel .

      刪除
    7. 希望大家都好天氣,有個藍天假期:-)

      刪除
    8. 我參加 ANA 既 "藍天假期" , 一定有藍天白雲既 . haha ...

      刪除
  2. 我見到富良野美瑛咁多景點都有d頭痛,而家會擺到最尾先慢慢度-_-#
    係呢,道東果邊多唔多捉快車架

    回覆刪除
    回覆
    1. 果度D景點的確係亂七八糟 , 要連成一線頗有難度 .
      至於 "道東" 多唔多捉快車 ? 明刀明鎗既我就遇過3幾次 ,
      鬼鬼崇崇既就未見過 , 應該冇呢邊咁多掛 ?
      好話唔好聽 , 如果俾人捉快車 , (要罰錢果隻) 都咪話唔掃興 .
      唯有自己執生啦 . 祝大家都好運 . ^^

      刪除
    2. 點樣明刀明鎗法,唔好意思,因為我唔識渣車,所以唔係好明白→_→

      刪除
    3. 明刀明鎗既意思即係有晒路牌指示 , 話幾耐幾耐之後有快相機設置 ,
      差唔多到位就自己執生 , 過左部快相機再踩油 . ^^
      詳細情況可以睇呢篇 :
      http://1226manwai.blogspot.jp/2013/02/201110d7-9b.html

      刪除
    4. 唔駛唔該 , 互相幫忙嘛 . Yeah !!

      刪除
  3. 富良野美瑛景點其實好近,在一處景點可以看見遠些有另一處景點。
    基本上踏單車去看都得,事實上有好多人踏單車去看富良野美瑛的景點。

    回覆刪除
    回覆
    1. 踩單車的確夠晒悠閒 , 不過對於我呢D懶人 ,
      實在太辛苦咯 , 吃不消呀 . haha ...

      刪除
    2. 睇到2009年2月21日的出發篇,果個地鐵站我日日返工放工都出入,原來係街方來。

      刪除
    3. 睇完你個 blog ,都想再去北海道一個人走一轉。睇在街方份上,可唔可以講下呢次 5月出發是否買 package? JAL 定係 ANA? 一個人可以買 package 嗎? 你估如果現在才決定去 6月2日可以出發嗎?不如你寫晒你的行程出來,我6月2日出發照跟,你估得唔得?

      刪除
    4. sorry 睇漏左,原來你參加 ANA 既 "藍天假期"。

      刪除
    5. 友季 : 鑽石山地鐵出口(近龍蟠苑) ,
      街坊喎 , 講聲 Hello 先 . ^_^ !!

      刪除
    6. 友季 : 哦 ~ 講行程之嘛 , 唔駛出到街坊份上 . haha ...
      冇錯 ~ 今次正係幫襯 "藍天假期" , 因為佢地一位都OK ,
      JAL & CX 反而唔做單身客 , 鋪鋪都話二人成行 ,
      谷鬼氣之下 , 唯有幫襯佢 (ANA) .
      至於依家報名可否6月2日成行 ? 咁就要問返佢先知喇 .
      不過6月都唔係旺季 , 我諗應該OK掛 .

      刪除
    7. 友季 : 最後講行程 , 其實我既 "2014預算景點篇" ,
      正係講行程 , 寫到第七日就停左 , 不過應該可以寫埋落去既 ,
      星期三繼續更新 . 等我 !

      刪除
    8. 一定等你寫埋行程。
      重有野想問,你 ANA 個 package 係咪 "北海道駕駛樂"? 租車係咪 NIPPON Rent-A-Car 定係用番 Toyota Rent-A-Car? 好似兩間公司唔同? 定係你自己去 Toyota Rent-A-Car 處 book 車?
      我上次去 tocoo 處 book 車,諗住去到函館攞車,點知佢要我出示香港駕駛執照,之前一路租開 Toyota Rent-A-Car 都只是要國際駕駛執照,所以冇帶去日本就出事喇,後來要臨急跑去函館的 Toyota 出車。
      如果你唔係 Toyota 出車,最好帶定香港駕駛執照。

      刪除
    9. 多謝支持 . ^^
      我既 ANA 套餐淨係 (機票&兩晚酒店) , 其他酒店經 "樂天網" Book .
      至於車就在 Toyota Rent-A-Car 度 Book .
      哦 ~ 我未幫襯過 Tocoo , 只係幫襯 Toyota ,
      佢都冇問過我要香港駕駛執照 , 不過我次次都帶埋 ,
      只係一張咭 , 咪攝埋落錢包囉 . (多謝通知)

      刪除
    10. 我吔今次响東京租Toyota,竟然問我老公攞香港個駕駛執照,以前好似未試過,好彩我老公次次都有帶埋,可能每間舖做法都唔同,穩陣D帶定會好D

      刪除
    11. 哦 ~ 連 Toyota 都會問香港駕駛執照 ,
      真係估佢唔到 , 睇黎一定要帶埋 .
      (不過我係咪都帶架啦)

      刪除
  4. 快啦……快啦!就出發啦!富良野美瑛嗰頭你去到慢慢plan都唔遲,加上你又有車,問題不大啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你就下個星期出門 , 執定野未呀 ?
      我都叫做攪掂大部份 , 如果時間許可 ,
      預算景點篇可以重開 , 睇下點先 . ^^

      刪除
  5. 同Shirley 打個招呼先,我係小頭丫你地就好啦就快又出発我差不多二年無去了呀哥暑假去四國本來都想跟埋去不過今日問暑假去福岡来回機票要七千二太貴了由大阪去都要五千五唉

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello ! 代表 Shirley 回應 . XD
      我都係一年一度咁啦 . ^^
      來回機票要成 $7200.00 , 實在太貴咯 .
      暑期出發真係好似搶錢咁 . >_< !!

      刪除
  6. 利記輸咗有少少唔開心 :( 不過波係圓既未到最後乜都會發生.
    下星期我都會去台北幾日.

    回覆刪除
    回覆
    1. Nerissa : 算啦 ~ 今季唔得下季再黎 , 希望在人間 . ^^
      台北喎 ~ 正丫 , 羨慕中 ...

      刪除
    2. 嘻嘻!下季曼聯會攞番既 :)

      刪除
    3. 或者 "車仔" 呢 . haha ...

      刪除
  7. 我都6月1日出發去台灣綠島。

    回覆刪除
    回覆
    1. 1733 : 好耐冇見 . ^_^ !!
      台灣綠島 ? 同 "綠島小夜曲" 有冇關 ?
      haha ...

      刪除
    2. 成日都唔得閒,有時有時間又好攰無周維去探你地。
      台灣綠島 ? 同 "綠島小夜曲" 有冇關 ?
      梗係有,歌名既綠島,就係指我要去呢一個綠島喇。好耐以前,綠島係叫火燒島架。

      刪除
    3. 係呀 ~ 大家都好忙 . ^^
      Wow ~ 火燒島 ? 成龍果套 , 勁喎 .

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~