2018/09/04

2018四國9天自駕遊D6-9 道の駅 風早の郷風和里篇




Hello !


上回講到食完午餐之後 , 離開 道後溫泉 地帶 .

一直去到 道の駅 先至停車 , 呢個 道の駅 叫做 : 

風早の郷風和里 , 時間係1:50 , 


去一去洗手間先 .  ^^


道の駅 風早の郷風和里 案內圖 .


攪掂 ~ 睇下四周風景 .


好快就上番車 , 行多一陣 , 見到個海景幾正 .

橫掂有個凹位 , 落車影幾張 .


海水幾清澈 , 幾岸綠綠地色 .


遠小小有個島仔 .


Zoom近D睇 , 似頂帽咁款 , 叫做帽子岩都得喎 .


最右邊 , 180度全海景睇完 .


Bye Bye !

呢排掛住睇 延禧攻略 , 冷落左呢度 , 真係唔好意思 .  XD



6 則留言:

  1. 延禧攻略你都有追,我睇哂70集了

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁快就睇晒 , 利害 ! 我睇到第38集 , 只係多過TVB幾集咋 .
      實在太過好睇 , Yeah !!

      刪除
    2. 追開唔想停,我一向無睇大陸劇,因為TVB播,睇咗幾集後覺得又唔錯,跟住就响MyTV Super度追落去了,都係上個星期六先睇哂

      刪除
    3. 我就都有睇開大陸劇 , 好似 : 三生三世 , 那年花開 , 烈火如歌 ...
      不過就多數網上睇 , tvb上次合家歡時段播大陸劇好似係 射鵰英雄傳 , 心諗 : 咁快又黎過 .
      點知套劇咁鬼正 . haha ...

      刪除
    4. 延禧攻略我都追晒, 真係追開唔想停, 平日睇幾集, 放假就睇成個下午。雖然已經睇晒, 但TVB播一樣再追, 哈哈

      刪除
    5. Maggie, Kaykie : 我都就黎追晒 , 依家追到60集 , 今個假期諗住解決佢 .
      我同你一樣 , 追完再翻兜TVB , 唔錯架 . Yeah !!

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~