2019/07/01

失蹤咁耐終於蒲頭




Hello !


未開始正題之前 , 先要講三聲唔好意思 , 

因為呢篇網誌與上一篇相隔左足足七個月有多 , 

就連2018年12月尾果場生日會都冇攪到 , 本來可以補攪 , 

不過有前輩話生日會只可以早攪 , 唔可以補攪 , 所以就此作罷 .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

咁點解失蹤左咁耐呢 ? 講起黎真係有段故 ......

話說寫完上篇網誌之後 , 隔幾日諗住寫番篇無謂野 , 

點知由果日起開始 , 部電腦冇左反應 , 按下開機掣之後 , 

連續 Do 7聲 , 繼續黑畫面 , 風扇等照郁 , 心諗 :

部機買左兩年多 , 唔係咁快打柴掛 ? 全部配件加埋個正版window 10 , 

足足一萬蚊多DD , 咁就報銷 ? 好慘啫 , 於是乎逐樣Check睇下壞邊樣 , 

最先認為係Ram壞 , 買過兩支新既換落去 , 情況依然 .  >_< !!

跟住拆左塊底板去代理度修理 , 佢Check完話冇事喎 , 仲試埋俾我睇添 , 

佢仲教我睇底板開機時D燈號 , 紅色就有壞 , 綠色就冇事果隻 , 

最後懷疑係CPU壞左 , 於是乎搵下張單睇過有冇保用 ?

張單寫保用3年 , 好彩未過期 , (粒U果陣買都二仟幾蚊)

上到去代理 , 佢話要搵師父Check , 叫我返屋企等消息 , 

如是者兩星期過後 , 收到佢通知 , 話粒U燒左 , 冇藥可救 , 換過粒新U俾我 , 

仲要係免費 . (好 ! 呢D先至係付責任既代理 , 高度讚揚佢既生意手法)

拎左粒新U返屋企重新組裝部電腦 , (未開機之前都有D緊張 , 

因為勝負存亡就響呢度 , 如果唔Work就冇晒佢符) 一開機 ~ 一切正常過正常 , 

當堂 Yeah 左出聲 , 好似D足球員入左波咁既表情 .  ^_^ !!

壞CPU呢樣野 , 相信好多砌機友一世都未遇過 , 真係黑到呢 ...

失而復得 , 真係好開心架 . 



算 ~ 總算攪掂部機 , 咁點解咁耐唔更新呀 ?

都係果D啦 , 拖懶左個身就返唔到轉頭 , 日日都話聽日先啦 .

加上今年農曆年又冇出門 , 更加冇乜心機寫野 , 所以一直磨到依家 .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

而黎緊呢年 , 即係2020年度既農曆年 , 我都唔保証一定出門 , 

唯有睇住人地D網誌先啦 , Blog友 Maggie & Kaykie

個北海道行程亦都相當之精彩 , 有時間可以頂住癮先 .

好 ~ 呢篇講住咁多先 , 日後會不定期出稿 , 

不過唔會隔幾月個月咁耐先至出一篇既 .

Bye Bye !



12 則留言:

  1. 吓!點解講壞電腦都會見到我個名架😂
    要講番句多謝捧場先😆

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔駛多謝 , 好野自然受歡迎 . ^^
      旅遊網誌靠晒你喇 .

      刪除
    2. 近排太多短途賽影響咗寫呢個遊記既進度,嚟近會抖暑,應該可以加快速度,希望9月前可以寫完😁

      刪除
    3. 唔駛急 , 慢功出細貨嘛 , 唔怕講埋 , 當時我為左每日出一篇旅遊網誌 , 攪到質素下降左都唔知 .
      應該搜集多D資料先至寫 , 過得到人都要過得到自己 . haha ...

      刪除
  2. man wai好耐無見啦, 我都係拖到懶咗, 話寫話寫又無寫

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 真係好耐冇見 , 冇辦法啦 , 依家D生活多資多彩 , 要寫篇詳細網誌真係好花時間 ,
      而一旦拖懶左就好難返到轉頭 . XD
      咦 ~ 你果個長野遊好似好堅喎 , 俾個Like你 . Yeah ...

      刪除
    2. 實在太懶, 黎緊諗住齋post相片算啦 :P
      我都無乜寫網誌, 你仲留意到我D行程, 真心多謝支持 ^^

      刪除
    3. 淨係Post相 , 咁又唔得 , 乸西左D喎 . haha ...
      依家冇寫網誌 , 得閒都會上番D熟客度瀏覽一番 , 知己知彼嘛 . XD

      刪除
  3. 開心又再見番你,我已經提早退休了,最近又一個人飛咗轉北海道,遲D會出遊記

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你既支持 , 嘩 ~ 提早退休 , 正喎 , 我都好想呀 . haha ...
      北海道 , 好 , 等睇你既遊記 , 頂住癮先 . ^^

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~