2014/06/15

2014北海道11天自駕遊番外篇之四咭去三咭還




Hello !


由星期一開始Fax往 "旭川動物園" 詢問失咭 , 

至今已經接近一星期 , 依然音訊全無 , 失落就難免 , 

不過唔算太失望 , 因為冇期望就唔會有失望 , 

而事隔多日 , 亦從悲傷5個階段走番出黎 . 

今年衰左唯有下年小心D啦 , Blog友們提供好幾個方案都好有用 , 

包括買部 Laptop , 或者每日Upload資料 .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

另外經過詳細檢算 , Check 過行程日誌 , 

第2張失咭2000張相內容橫跨3日 , 損失實在太過慘重 , 

不過如果大吉利是一定要失一張咭 , 我都寧願失呢一張 , 

因為有D地方畢竟都係翻兜 , 之後果兩張咭全部都係第一次遊覽 , 

雖然一切都在心中 , 但係冇野寫俾人睇 , 始終都有條刺 .

依家一齊檢算失去左D乜野啦 , 首先係登別熊牧場後大半Part , 

大沼公園

山川牧場 (飲牛奶)

晚餐啤酒&杯麵

函館大沼プリンスホテル (房間 & 早餐)

下一日(25/5)正式遊覽大沼公園 (觀光船)

八雲駅 (參觀洗手間)

八雲育成牧場 (呢度正呀)

二世古有島第二牧場 (駝鳥場)

名水の郷 道の駅 

有島紀念館 (門口觀光)

二世古 道の駅

二世古駅

大湯沼

甘露の森 晚餐 & 房間 &翌日早餐

(26/5) 神仙沼 (積雪入唔到去)

連隨兩個 道の駅

神威岬 (冇入去燈塔)

中村屋 (海膽丼)

島武意海岸 (冇落下面)

正式積丹岬 (裡面乜都冇)

水中展望台 (碼頭參觀)

黃金岬展望台

小樽駅 (買帶子乾)

札幌市 桑園 Spa (呢度正到冇朋友)  ^^

Century Royal Hotel 房間 & 翌日早餐

(27/5) 旭山動物園 大部份

就係咁多喇 , 之後層雲峽 ~ Tamamu ~ 富良野 ~ 美瑛 ~ 夕張 , 

全部都健在 , 以上失去相片果D , 都唔會就咁算數 ,

就算用純文字版本 , 我都會照寫 , 頂多在網上班幾張相黎救急 ,

香港人精神 , 打不死既 .  ^_^ !!

(未出發先借相寫網誌 , 返黎又要借相寫網誌 , 呢點比較唔順氣)

講住咁多先 , 去到熊牧場就冇相寫咯 .

Bye Bye !

22 則留言:

  1. 你好, 你真係勤力, 我去咁多年旅行, 一次都未寫過。 你的網誌對我今年一家四口北海道的自駕遊好有幫助, 非常感謝你。因為雖然去過日本數次,但未去過北海道, 更未試過自駕遊。

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello ~ 去完旅行順便寫番個網誌 , 可以加強記憶兼重溫遊覽 , 唔錯架 .
      幫得到你我都好高興 , 玩得開心D啦 . Yeah !!
      如果有時間咪寫番篇網誌囉 , 或者幫得到其他人嘛 . ^^

      刪除
  2. 你留email俾佢地?正常有無都覆一覆。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀 , 留低左個 E-mail , 叫佢如果有發現就通知聲 , 不過石沉大海 . =_= !!

      刪除
    2. 已經check哂spam folder,垃圾email?

      刪除
    3. 我唔係留 Google E-mail , 係另一個 E-mail , 日日都有 Check , 不過都係失望而回 . >_< !!

      刪除
    4. 橫惦都係, 有無 send email 比租車公司問下, 前年我都唔見左蚧剪都 send email 去京王問, 笫二日已回覆

      刪除
    5. 如果 Send 俾租車公司 , 咁每晚酒店 , 便利店 , 食堂 ... 全部都要Send埋 ,
      算啦 ~ 自己都要付番D責任 , 況且亦唔算係乜野驚天地 , 泣鬼神既損失 ,
      總有一日會報仇雪恨既 . ^_^ !!

      刪除
    6. 報仇雪恨@@ 荷蘭大炒西班牙, 如果比你買中讓三粒就乜仇都報哂 :D

      刪除
    7. 邊有咁容易估到 ? 你估我係大埔燈神咩 . haha ...

      刪除
    8. 德國又讓三粒 ^^

      刪除
    9. C朗單天都保唔到至尊 . >_< !!
      聽朝支持南韓 , 不過注就投俄羅斯 . ^^

      刪除
  3. 都好喎, 不過7月29日才飛, 到時一定會寫, 今次是租Toyota corolla fielder, 希望呢隻野好楂。我是經東瀛遊訂的,因為在toyota rent a car Sapporo好似貴D。可惜今次時間所限, 無預備去稚內,知床等地。今次若果北海道自駕遊好玩, 年尾再去九州玩時, 一樣會自駕遊。舊年係坐船由斧山到九洲(跟住再由九洲返斧山飛回香港), 跟住全程坐JR, 帶住兩個女加埋三大行都好麻煩。

    回覆刪除
    回覆
    1. Toyota corolla fielder 呢款車好似同 Axio 差唔多 , 不過尾部多D野 .
      東瀛遊 Book 車我未試過喎 , 平D ? 介唔介意講租幾多日 & 幾多錢 ?
      佢地以保險方面比較有保障黎做賣點 , 應該唔差掛 ?
      由斧山到九州 ? 係咪南韓果個斧山 ? 咁勁 ? 犀利喎 .
      如果一家大細 , 梗係自駕遊方便D , 我一個人都係咁話 . ^^

      刪除
  4. 一切在心中,你寫出來我地會回憶想像番既 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 放心喎 ~ 一定會埋落去既 . ^_^ !!
      只要填番空白果一部份 , 又係一條好漢 . haha ...

      刪除
    2. 小姐學古龍金庸小說咁寫...劍已在 在心中, 你就相已在 在心中 :D

      刪除
    3. 始終都係自己影既相 , 在心中都唔出奇丫 . ^^

      刪除
  5. 你呢張失卡,正正是我下次大部份景點喎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁就真係可惜 , 積丹果邊既仇我都唔打算報 ,
      但係 旭山動物園 就一定要報 . haha ...

      刪除
  6. 真係損失慘重, 不過最重要過程留喺自己腦海中, 用筆墨寫返出嚟有另一番感覺。你今次哩個經歷提醒我要謹慎處理記憶咭啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係就係損失慘重架喇 , 不過事隔多日 , 經已淡化 .
      唯有下次小心D啦 , 仲要感謝Blog友們俾左咁多建議 . THX

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~