2014/06/02

2014北海道11天自駕遊 ~ 序




Hello !


今朝落樓下買早餐時 , 見到管理員可以講 "早晨" , 

唔駛再講 おはよう ございます . 感覺很好 ~ 

覺得有個地方可以講自己既語言 , 睇自己既文字 , 真係唔錯 .

不過呢種感覺只能維持到開工前 , 一旦開工既話 , 

又變番懷念在 "日本" 浸溫泉 & 晚晚勁食及勁飲 . haha ...

食早餐 , 歎報紙 , 正 !!


講番今次行程 , 在編排上確實係有小小失誤 , 

富良野 果邊 , 應該俾多小小日數 , 咁就唔駛咁趕行程 , 

不過唔緊要啦 , 大部份預算景點都攪得掂 , 只有10%落空 , 

叫做合格啦 , 如果真係要為今次行程俾分既話 , 

我只係俾74分左右 , 扣分在邊度呢 ? 咪就係見到太多團體囉 , 

食飯時打衝鋒不特止 , 兼且大聲講大聲笑 , 咁又唔係怪佢地既 , 

跟團係應該開開心心 , 只係自己在唔應該出現既地方出現唶 .  >_< !!

另外在景點度影相都要打崩頭 , 呢樣在以往行程裡都比較小見 .

之前多數去既地方都係鬼影都冇隻 , 今次周時見到 "賓墟" 咁既場面 .

所以相片裡經常出現其他人 , 如果等佢散晒先影相 , 真係有排等 .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

而今次行程裡面 , 經歷過好幾單之前自駕遊從未遇到既體驗 .

首先係被警察捉快車 , 與及車頭佈滿昆蟲屍體啦 , 仲有昆蟲飛入車影響駕駛 ,

千祈唔好睇小佢呀 , 話說有日在高速公路途中 , 突然頸裡一痕 ,

一摸落去原來有隻昆蟲 , 捉住佢之後點呢 ? 總唔能夠拎住佢黎駕駛 ,

仲有漫漫長路要行 , 而在高速裡又要高度集中 , 唯有慢慢單手渣軑 , 

用另一隻手餘下既手指開窗 , (其他手指夾住隻昆蟲)

好唔容易先掟到佢出車外 , 呢種經驗都幾牙煙 .  XD

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

另外仲想講既係原先明年咪話想租 86棍波車既 ~ 

呢樣真係要重新評估 , 因為今次自動波車都渣到我對腳好攰 , 

又行得山多 , 試過有次上 "雙瀑台" , 行到賣老抽 . haha ...

所以真係要再考慮 , 不過仲有大把時間選擇 .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

最後係講天氣 , 幸運地行程當中絕大部份時間都係好天 ,

中午時直情曬到爆 , 落雨只係試過兩三次 , 雖知行程中落雨 , 

真係好掃興架 , 落唔落車影相呢 ? 拎唔拎遮呢 ?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

序就講住咁多先啦 , 正式行程既話 , 我諗隔日上黎比較穩陣D , 

好多相片 & 影片要執過佢 , 最重要係立即 Copy 落硬碟度 , 

試過上次刪除左SD咭事件之後 , 真係怕怕 . 

Bye Bye !

P.S. : 雖然回應方面比較麻煩 , 亦希望大家有時間留番個言 ,

當然垃圾留言除外啦 , 有大家既支持先有心機寫落去嘛 .  ^^

12 則留言:

  1. 昆蟲就無法,雖然日本空氣好,不過我都好少會開窗。

    富良野一定多團,今年仲係訪日人次新高添,你都係要留係火星,月球好啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前沿海路行 , 未試過嘛 , 過酒店都有窗紗 , 勁 !
      多數見到唔係香港團就係台灣團 ,
      仲見過有福建團 , 以為我係日本人 . XD

      刪除
  2. 新加入

    會繼續追看

    一家兩大三細四圍行 http://familyfivetravel.blogspot.hk/

    回覆刪除
  3. 你睇吓我呢篇又係d 香港人當自己大晒 http://huinerissa.blogspot.hk/2014/05/2014-hea_27.html

    回覆刪除
    回覆
    1. 出黎玩果然夠盡興 , 一旦盡興就好易忘形 . >_< !!

      刪除
  4. 睇咗個序已經好心急想睇你嘅遊記啦! 期待...期待!!
    你點解會比人追快車呀! 咁唔小心, 罰得多唔多呀! 我有朋友喺澳洲比警察捉快車, 要佢即時停牌呀! 好彩佢太太都有個雪藏牌, 如果唔係都唔知點算啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你支持 . 66
      其實捉快車呢樣野都幾無奈 , 一般道路既限速都係50km ,
      真係跑步都快過佢 , 所以小心都冇用 .
      咁又唔駛擔心 , 一般遊客都係講兩句 ,
      唔會真係罰錢既 , 除非真係開到狂野時速啦 .

      刪除
  5. support~一直有追開你的遊記, 見你膽粗粗自駕雪地, 我地係舊年冬天首次北海道自駕,
    不過都唔係我呢D10年牌, 未楂過5次的人操刀, 我家大少話自己平時日日楂車唔想放假仲要楂, 所以咁多年都係火車遊日

    估唔到你去D冷門都有團, 我舊年冬天富良野無撞倒喎, 連自由行港人都係係美瑛站撞過

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你既支持 . ^_^ !!
      今次既目的地並非冷門地方 , 所以先至撞到旅行團 ,
      如果學以往既山卡啦式行程 , 咁就舒服好多 .

      刪除
  6. 富良野真係好難避WO~~本地人台灣自由行/旅行團+香港人自由行/旅行團+大陸人旅行團
    大家目標一致XD
    無計~D景點實在太集中

    回覆刪除
    回覆
    1. 都可以咁講既 , 只係我唔習慣呢類大堆頭式遊覽 ,
      我鍾意靜靜地自己參觀景點 . ^^

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~