2014/06/02

返左屋企喇




Hello ! 


隨住在機場行李輸送帶裡領回行李及回到家中 .

為期11日既 2014年度北海道自駕遊 , 亦經已圓滿結束 .

托各界既鴻福 , 今次之旅總算係順風順水 , 

太過驚險事件就冇發生過 , 小小蝦碌就在所難免 , 

而早排 "預算行程篇" 裡面既景點大部份都去得到 .

有D甚至超額完成 , 總之就有排寫啦 .  ^^

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

依家好攰呀 , 講住咁多先 , 有乜野留番聽日先講 .

酒店張床就算點舒適 , 都唔及家裡張床咁了無牽掛 .

Bye Bye !

16 則留言:

  1. 咁勤力,返來即post。

    回覆刪除
  2. welcome back~
    我明天都返嚟了:-)

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello ! 台灣果邊點環境呀 ?

      刪除
    2. 每日下午都落雨,好似唔落過雨唔安樂咁。

      刪除
  3. 早D休息啦,買定花生等睇遊記

    回覆刪除
  4. Welcome back, 等睇你嘅遊記啊! 不過我自己嗰個都未開始寫呀! he ~ he!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 剛返黎冇耐 , 仲有排執野 , 要多等一會先得 . ^^

      刪除
  5. Man 姐:被人捉了快車如何脫身,睇你寫到有驚無險咁。我都會揸快小小,希望你先寫被捉快車編,等我有得參考。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲邊有得參考呢?其實呢度差不多個個都被捉過,唔係話點樣脫身,係佢地警察肯唔肯自動放人。

      都係嗰句,安份守己,安全駕駛。

      刪除
    2. 友季 : 正如 コーさん 話齋 , 邊有方法百份百甩身架 .
      睇佢心情既唶 , 如果佢企硬公事公辦 , 我都冇佢符 .
      不過我認為外國人一般都會有優惠 , 只要唔係離晒大譜既話 ,
      相信都會大事化小 , 口頭講解了事 , 大家都好做嘛 . ^_^ !!
      之但係若然全程依足路牌指示行50km , 一日都唔去得幾遠 .
      我諗就算本地人都唔得啦 , 所以就要取得平衡點喇 .

      刪除
    3. 至於會否寫捉快車篇 ? 諗下先 . ^^

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~