2014/04/21

2014預算景點(六)旭川篇




Hello !


今次網誌黎到 "預算景點篇" Part6 , 

呢日行程相當簡單 , 首先在 "札幌" 酒店度食早餐 , 

即係上年話勁多款果間 Century Royal Hotel . 


食完 Check Out 連隨出發往 "旭川" , 行高速公路的話 , 

只需兩個多小時就到達 , 呢段行程可以試試 Prius 既速度感 , 

相信同 86 唔好差得太遠掛 ? 

而第一站就係聞名已久既 "旭山動物園" , 去過咁多次 "北海道" , 

今次都係第一次去呢個動物園 , 真係見笑 .  ^_^ !!

旭川市旭山動物園入口 . (相片由 コーさん 提供 , 特別嗚謝)  


北極熊 , 正呀 !


仲有 "小鹿純子" , 唔係 ~ 係 "小鹿斑比" 至真 . haha ...


參觀到差唔多時候 , 過隔離無幾遠既 あさひかわラーメン村

相片在網上班返黎 , 特別嗚謝 ?


~ 歡迎光臨 ~


呢度中文叫做 : 旭川拉麵村 , 裡面有好多選擇 , 包括 : 梅光軒 ~ 

火頭山 ~ 天金 ~ 青葉 等等 ... 感覺上有D似 "拉麵共和國" ,

可能比較大型D掛 ? 唔知呢 ~ 正式返黎再話過俾大家知啦 . 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

之後輪到過遠小小既 "層雲峽" 黑岳" , 要坐吊車 , 好刺激架 .

呢個地點及相片由 t先生提供 , 特別嗚謝 .  ^^


黑岳五合目 . (相片係冬天 , 我出門果陣係夏天)


上山參觀完落黎 , 都要往旅館 Check in , 已經揀好 , 

就係 : 層雲峡温泉 , 朝陽リゾートホテル  唔錯架 .


本來想訂 "大雪" , 不過佢D Plan 唔包晚餐 , 把幾火之下先幫襯呢間 , 

希望唔會令我失望啦 . 

OK ! 又攪掂一日 , 今日行程係咪好簡單呢 . XD

Bye Bye !

18 則留言:

  1. 幾大都要包晚餐,層雲峽啲食店好早收,上次就爭啲冇得食,淨番一間冇得楝。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 ~ 見佢果度好似好偏僻咁 , 況且我一向都鍾意在旅館度食晚餐 ,
      所以除非冇得揀 , 否則一定在旅館度食 . ^^

      刪除
    2. 上年去層雲峽應該算係秋季只不過佢有落雪 :D
      果次五點零鐘入夜後, 真係鬼影都無隻想, 出去行就最穩陣楂埋車, 如果熊出沒注意就有得避, 當地仲有個觀星團, 詳細我忘記了, 不過當晚我見到個又大又圓嘅月光掛喺天上

      刪除
    3. 觀星團 ? 觀觀下有熊出沒咪 "大檸樂" ? haha ...

      刪除
    4. 大檸樂仲要走冰唔該 :D
      觀星團有資料, 唔知岩唔岩你時間, 已前喺香港我都睇過星雲同銀河, 好正架
      http://www.sounkyo.net/category/detail.php?id=3

      刪除
    5. 呢個觀星團 , 6月先開始 , 想參加都唔得 . =_= !!
      不過即使可以參加 , 機會都好微 , 浸下溫泉好過啦 . ^^
      多謝資料提供 .

      刪除
  2. 我諗無人將prius同86比喎,混能vs跑車,睇怕會失望。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁都仲要睇埋邊個做司機 , 如果係我既話 ,
      相信都係咁上下 , 不過 86 係棍波 , 好玩好多 . ^^

      刪除
    2. 我自己覺得,感覺上prius同corolla(axio)差不多。

      刪除
    3. 咁樣都好唔掂唶 . XD
      不過外型 Prius 就殺食好多 .

      刪除
  3. 我又買吓廣告先 ^.^ http://littlefatjapan.blogspot.hk/2013/01/12-day-3.html?
    小肥12年12月住過朝陽Resort,温泉OK,可惜國語團多,加理HK團,一般般啦 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎喲 ~ 強國人 & 港人 , 一定好熱鬧 . >_< !!
      一於去你度探個究竟 . ^^

      刪除
  4. 嘻嘻...我又有夏天層雲峽黑岳相片喎...
    又到賣廣告時間
    http://3jfamily.blogspot.hk/2012/09/2012-day-9-i.html

    回覆刪除
  5. 如果有時間, 去"なか卯"吃飯. 我最喜歡的牛肉飯店!
    http://www.nakau.co.jp/

    回覆刪除
    回覆
    1. 有D "吉野家" Feel 喎 , 由於 "旭川" 得一個中午停留 ,
      相信未必有時間光顧 . =_= !!
      多謝資料提供 . ^_^ !!

      刪除
    2. 哈哈! 旭川拉麵村好細, 我自己試左梅光軒, quite good!
      拉麵村對面plaza 有uniqo, 好大好好行!

      刪除
    3. 梅光軒 ? 記住佢先 , 臨別優先考慮 . thx !
      食完麵可以過對面行番趟喎 . ^^

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~